Nu rijd ik een hele lichte palomino en heb net een groen jasje besteld. Zo benieuwd hoe dat gaat staan

Eef_Bam schreef:Ik lees hier al een tijdje mee. Wil al langere tijd een nieuw tenue aanschaffen maar door pech met de paarden helaas nooit zover gekomen.
Nu rijd ik een hele lichte palomino en heb net een groen jasje besteld. Zo benieuwd hoe dat gaat staan.
Eef_Bam schreef:Mijn Jasje is binnen, erg blij mee. Nu alleen het dillemma wat ik qua dekje erbij ga doen. Dacht eerst gewoon een witte, maar paard is zo licht palomino dat dat heel lelijk wordt denk ik. Wordt al vaak aangezien voor een vieze schimmel, en met een wit dekje erbij lijkt het nog meer pisgeel
. Ik heb een QHP jassje in donkergroen, en hoop dat een QHP donkergroen dekje een beetje dezelfde kleur gaat zijn.
Kan ik niks vinden dan wordt het toch een navy jasje met een navy dkje erbij.
NathalieBoer schreef:Ik lees al heeel lang mee maar ik heb mijn setje nooit geplaatst omdat het heel basic zwart was. Van ‘t zomer kwam ik in een standje een heel mooi groen jasje tegen die als gegoten zat en ook nog betaalbaar was, dus die heb ik na een poosje twijfelen toen gekocht en ik ben er tot op de dag van vandaag super blij meeStaat ook op alle paarden mooi
[ [url=m/DhGxIF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LiRmE7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sunrise schreef:Frame vind ik moeilijk en persoonlijk, ik hou altijd van zo rustig mogelijk. Maar ik zou in ieder geval voor de antraciet gaan!
Waidida schreef:Heyhoi!
Ik heb laatst het donkergroene quur jasje gekocht!
https://www.ej.nl/rijjas-quur-qdjess_donkergroen_57111.html?utm_campaign=shopping&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_term=&gclid=CjwKCAiAioifBhAXEiwApzCztuSPjgx6bpMEKLwNYe1_qtDhMqSKfpgIanGWifwDozIY4BYhnmDxdxoCWwcQAvD_BwE
Nu ben ik nog op zoek naar een kask die hier mooi bij past, ik kan niet kiezen! Ik weet wel dat ik graag pure shine wil en geen zwart want daar zie je letterlijk elk stofje op.
Mijn voorkeur gaat uit naar antraciet maar dan weet ik nog niet welk frame er leuk bij zou staan. Ook donkerblauw lijkt me mooi maar op de ene foto is het echt navy en op andere foto´s is het dan weer feller. Ik weet het dus niet meer![]()
Hebben jullie tips?
Eef_Bam schreef:Waidida schreef:Heyhoi!
Ik heb laatst het donkergroene quur jasje gekocht!
https://www.ej.nl/rijjas-quur-qdjess_donkergroen_57111.html?utm_campaign=shopping&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_term=&gclid=CjwKCAiAioifBhAXEiwApzCztuSPjgx6bpMEKLwNYe1_qtDhMqSKfpgIanGWifwDozIY4BYhnmDxdxoCWwcQAvD_BwE
Nu ben ik nog op zoek naar een kask die hier mooi bij past, ik kan niet kiezen! Ik weet wel dat ik graag pure shine wil en geen zwart want daar zie je letterlijk elk stofje op.
Mijn voorkeur gaat uit naar antraciet maar dan weet ik nog niet welk frame er leuk bij zou staan. Ook donkerblauw lijkt me mooi maar op de ene foto is het echt navy en op andere foto´s is het dan weer feller. Ik weet het dus niet meer![]()
Hebben jullie tips?
Oh die wilde ik maar was al uitverkocht. ALs het een S/M is en je wil er ooit vanaf, stuur me een pb.
Ik had een groen jasje van QHP besteld maar die is meer grijsgroen. Ook leuk, maar kan geen matchend dekje vinden. Had een groen dekje van QHP besteld, maar die is echt meer de kleur van het Quur jasje helaas.
Waidida schreef:Spenk schreef:En ze vallen groot! Ik heb een S terwijl ik normaal M heb. En die S zit nog ruim.
Oh dat vond ik wel meevallen, het was het eerste jasje wat bij mij niet als een aardappelzak zat omdat ik best mager ben. Daardoor eeuwige liefde naar quur en lemieux omdat ze ook maatjes 32/xxs verkopen!
_Natasja_ schreef:Als je KNHS dressuur of springen rijdt is een witte rijbroek wel verplicht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers