Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
). Dan van die trektochten ( hoef niet meer in een tentje te slapen
eigenlijk ). Maar mijn vriendinnen kunnen dit niet betalen of lichamelijke niet aan. Nu vind ik dit ook niks om alleen te doen,maar tegelijk om met een vreemde op pad te gaan
lijkt mij dan ook weer soort van eng,want straks heb je geen klik of wat voor reden dan ook
. Toch zag ik dit de laatste tijd weer voorbij komen op fb, van die georganiseerd ritten en denk ik iedere keer weer, wat zou mij dit gaaf lijken
. En toen dacht ik, ik zag weleens oproepjes op bokt staan en wolla kom ik jou bericht tegen.
.
. Sorry voor de late reactie, maar was beetje druk. Ik heb toevallig een oproepje van iemand gezien op fb die met een vriendin naar spanje gaat in oktober, van 11 tot de 17e en dit lijkt me ook erg gaaf. Heb haar een berichtje gedaan en ze wil wel een keer een terrasje pakken om te kijken of het een idee is dat ik dan ook die ritten mee ga rijden
,zodat het vreemde er wat af is. De periode die jij roept komt mij eigenlijk niet goed uit. Maar ik dacht misschien lijkt dit je ook wel wat en kan je die periode toevallig ook ?? Ze gaan dan s ochtends of s avonds rijden en de andere gedeelte van de dag de tourist uithangen, dit is dan geregeld via de organisatie dus allemaal geregeld, je gaat dan ook kijken op de spaanse rijschool. Ik heb eventueel een flyer of informatie folder hoe je het ook wilt noemen. Laat maar weten wat je ervan vind.