Ik ben benieuwd of er meerdere mensen zijn hier met Pioneer rijdlaarzen, en hoe jullie de kwailteit vinden.
Ik vind afgelopen zomer mijn laarzen laten aanmeten, wilde heel graag een gek paar laarzen en ik dacht Pioneer heeft wat ik wil, dus voila!
Mijn lieve vriend heeft ze zonder mijn weten gevraagd om op de dag van mijn verrjaardag thuis te komen aanmeten. Geweldig lief en echt heel gaaf! Zo blij als een kind was ik! En het lange wachten begint!
Ik was 29 juni jarig, en heb de laarzen 22 september gekregen, en weer was ik blij!
Helaas, was het niet wat ik verwachtte... laarzen pasten niet goed, enerzijds te groot ( kuiten) waardoor er hele rare en lelijke bobbels kwamen, en anderzijds te klein (pasten amper dicht rond mn kuiten).
We waren het er over eens dat de laarzen terug moesten en in overleg met de dame die ze aanmeet hebben we dit weer geregeld. Laarzen terug en ik mocht weer wachten. Helaas heb ik ze nog steeds niet binnen, maar er is contact. Er zou iets mis gegaan zijn bij de douane.
Ik open dit topic niet om het merk of de dame die ze aanmeet zwart te maken, maar meer als vraag hoe is jullie ervaring met dit merk?
Ik heb voorheen altijd Petrie gehad, en wist wel dat de kwaliteit niet hetzelfde zou zijn, maar ik ben inmiddels een half jaar aan het wachten en heb nog weinig..