[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moniek21
Berichten: 4612
Geregistreerd: 18-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 07:51

_karin_ schreef:
Poohhh!! Plaats je snel je eigen foto <3


Dit zijn ze die ik heb gekocht ... ze hadden maar 1paar staan .. precies mijn maten dus die moest ik natuurlijk hebben _O-
Heb wel een foto maar die is wazig ... zal een keer een nieuwe maken .. gaat even duren want ze is een paar dagen logeren en daarna heeft ze 2 wk vrij .. ( ze is 3 )

Hierbij de wazige foto :')


Afbeelding

Jodi93

Berichten: 1631
Geregistreerd: 10-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 13:08

Nieuwe Petrie Superior <3

Afbeelding

Afbeelding

vera_pino

Berichten: 1896
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Asten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 18:48

Heb sinds deze week een paar echte dressuur laklaarzen. Waren precies mijn maat. Wel even flink wennen moeten nog wat ingereden worden. Zijn DeNiro's

Afbeelding


En daarnaast deze verzameling bruine laarzen.

Afbeelding

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 19:13

Wow, wat een mooie laarzen toch weer.

Ben ook nog steeds op zoek naar 'extra' laarzen. Vind het zo jammer dan mijn celeris geen houtzool hebben (wel besteld, niet gekregen ivm kwaliteitsproblemen) maar vind dat wel echt jammer.

Dus zit mp steeds id gaten te houden op laarzen in mijn smaak en maat. Har echt GEWELDIGE gezien van Derby, helemaal mijn smaak, maar niet mijn maat helaas.

vera_pino

Berichten: 1896
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Asten

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 22:07

Zo kwam ik inderdaad ook prachtige donkerblauwe deniroboots tegen maar zo ver weg. Deze zwarte lak stonden toevallig in de buurt. Had nooit gedacht dat ik met deze laarzen zou gaan rijden maar vindt ze echt super gaaf. En dat voor een schijntje van de nieuwprijs.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 22:21

Afbeelding


Vind ze echt tof

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 09:16

Afbeelding

Let niet op de rotzooi.... :') maar ik heb ook nieuwe laarzen. Ze passen alleen 's ochtends, dus er moet nog elastiek tussen en de rits vd andere laars moet gemaakt worden.

Wie had er hier ervaring met elastiek tussen laarzen laten zetten? Ik zie door de bomen het bos niet meer :)

Mizsz_Kitty

Berichten: 3208
Geregistreerd: 03-11-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 15:47

Michelle77 schreef:
[ [url=m/R7z14g.png]Afbeelding[/url] ]


Vind ze echt tof



Heb exact dezelfde. Zitten wel ontzettend stug. Mooi zijn ze wel ;)

Ketly

Berichten: 5927
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 15:48

Ik ben nog steeds superblij met mijn Derby's <3

Afbeelding

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 17:54

Heb bruine Derby polo's als trainingslaarzen. Heel fijne laarzen!

CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 10:18

Hoeveel geven jullie uit aan trainingslaarzen? Ik heb vorig jaar DeNiro’s raffaelo laten opmeten (twv 850 euro), maar helaas niet lang kunnen gebruiken ivm blijvende blessure van mijn paard. Echter na 3 maanden vond ik ze nog altijd iets te hoog en stug zitten. Ik zit veel minder mooi (beetje stoelhouding) met deze laarzen dan met mijn trainingslaarzen. Mijn trainingslaarzen, petrie melbourne, zijn stilaan wel echt versleten na bijna 5 jaar intensief gebruik. Verder was ik wel suuuuper tevreden over deze laarzen, ze hebben zelfs nog steeds de originele rits. Echter heb ik deze echt voor een prikje gekocht. Voor mijn verjaardag wil ik dan ook graag nieuwe trainingslaarzen, maar ik kan ze helaas nergens nog passen. Wat raden jullie aan en hoeveel geven jullie uit?

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 10:20

Kun je je DeNiro's niet verkopen en van dat geld nieuwe trainingslaarzen kopen?

Bodiwi
Berichten: 142
Geregistreerd: 22-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 19:37

Ik ben weer helemaal terug bij Lipica. Mijn De Niro polo's heb ik uit ellende verkocht evenals Petries waar ik helemaal knettergek van werd en mijn Derby's gebruik ik als wedstrijdlaars, maar die trek ik echt met tegenzin aan.

Mijn Lipica trainingslaarzen zijn 6 jaar oud en zien er nog super uit. Heb pas springlaarzen aan laten meten en die zitten ook perfect. Ik vind het nog altijd niet de meest chique laarzen, maar dat maken ze voor mij op andere gebieden echt meer dan goed.

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 20:11

Wat balen is dat als je zulke dure laarzen liever niet aantrekt hè?
Ik had dat met mijn Petries.

Ben in principe voorzien van laarzen, bruine Derby Polo's en mijn Celeris voor wedstrijd.

Maar mocht er een mooi paar van iets anders op mijn pad komen, voor erbij, ga ik wel overstag. Zwart of blauw, lak/brushed, beetje leuke details en houtzool. Valt toch best mee qua eisen? Haha

Staat wel eea, maar steeds niet mijn maten helaas.

MyChoice

Berichten: 2194
Geregistreerd: 08-11-17

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 20:50

Ik.ben ook weer helemaal terug bij Lipica. Worden op minder punten gemeten dan m'n dure laarzen. Maar als ik de Lipica laarzen aantrek dan voelen ze echt als een mal voor mijn voeten en benen. Heb ik met het andere merk echt totaal niet.

Bodiwi
Berichten: 142
Geregistreerd: 22-09-19

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 21:48

Dat heb ik inderdaad ook. Toen ik er was hadden ze nog wat uitverkoop laarzen staan die geen van alle mijn maten hadden en toch zaten die al direct veel beter dan maatwerk laarzen van de andere merken. Het voelde echt een beetje als thuiskomen.

SuperZodiaX
Berichten: 1337
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 21:48

Ik heb 2 sets celeris.
De zwarte gebruik ik nu als wedstrijdlaars maar ook een tijd als trainingslaars gebruikt. De rode zijn mn nieuwe trainingslaarzen. Beiden zo tussen de 550-650 euro, maar volledig op maat. De zwarte hebben een harde schacht, maar omdat ze perfect op maat zijn en ook niet te hoog rijden ze super comfortabel. De rode zijn dezelfde maten en hebben vanaf dag 2 al gelijk heerlijk gezeten.Afbeelding
Afbeelding

CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 22:14

Pepperrr schreef:
Kun je je DeNiro's niet verkopen en van dat geld nieuwe trainingslaarzen kopen?

Goh, dat hoeft nu niet echt meteen. Als ik terug een paard heb (die van mij is permanent geblesseerd) plan ik ze wel terug te gebruiken voor op wedstrijd, hoop dat ze met een hakje er in dan beter gaan zitten. Wil ze niet gebruiken als trainingslaars omdat ik nu veel jonge/onervaren paarden rij voor andere mensen en als ik dan eens val wil ik ze liever niet beschadigen. Op mijn eigen paard gebruikte ik ze wel gewoon als trainingslaars omdat die toch echt bomproof was.


Idd is het wel een beetje balen, zeker voor dat geld en omdat het echt mijn droomlaarzen waren. Mijn Petrie's waren ook gewoon een standaardmaat, de laatste, waardoor ik ze heb kunnen kopen met 70% korting, dus van 450 euro toen naar 135 euro. Nu zag ik wel een leuk dressuur model voorbij komen van petrie in standaardmaten voor 277 euro.

CalipsoLover

Berichten: 5564
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 22:15

SuperZodiaX schreef:
Ik heb 2 sets celeris.
De zwarte gebruik ik nu als wedstrijdlaars maar ook een tijd als trainingslaars gebruikt. De rode zijn mn nieuwe trainingslaarzen. Beiden zo tussen de 550-650 euro, maar volledig op maat. De zwarte hebben een harde schacht, maar omdat ze perfect op maat zijn en ook niet te hoog rijden ze super comfortabel. De rode zijn dezelfde maten en hebben vanaf dag 2 al gelijk heerlijk gezeten.[ [url=m/j3msFP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/smKNDK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die rode zijn echt zo mooi!! <3

robbie88

Berichten: 2088
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 23:31

Afbeelding
Hier mijn rode derby laarsjes maar eens inlopen, paard van de bordeaux set is bijna klaar voor ch..
Gekocht op wedstrijd toevallig mijn maat.
En ik heb bruine pioneerlaarzen maatwerk, die zitten zalig maar zijn helaas beetje te ruim door afvallen. En nu wat te veel gebruikt voor de training. Heb ze nu 2 jaar.

Afbeelding

Als goed is komen deze week een paar binnen voor training. ( nieuw via m.plaats) duimen dat ze passen.

En nog een paar italiaanse maatwerk liggen maar ook te wijd :(
Misschien maar eens te koop zetten.

Anoniem

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 07:48

Of laten innemen!

robbie88

Berichten: 2088
Geregistreerd: 06-09-13
Woonplaats: uit het oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 21:59

Mijn op marktplaats gevonden laarzen zijn binnen. Voet iets ruim, maar met zooltje/ hakhoger ziiten ze prima prima. ( voor 65 euro moet je niet overal over gaan zeuren he :P )
Showmodel laarsjes van lipica.Koopje

Afbeelding

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 06:47

Oh wauw die zijn gaaf! Heel subtiel ook !!

Friesianlov
Berichten: 142
Geregistreerd: 26-07-14

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 15:44

Ik heb twee paar celeris en een paar de niros. Die moet ik eigenlijk een keer op mp ztten, door het afvallen zijn ze iets te ruim geworden.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Drico

Berichten: 4492
Geregistreerd: 14-06-08

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 15:53

Wauw, die De Niro's <3