De foto’s zijn van Gylana afgelopen week bij die handelaar in Boechout.
Laatste foto is foto van de afstamming.
Wie o wie weet waar ze is?? En laat het mij weten als ze ergens aangeboden wordt!

[/img]
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Somebody85 schreef:marleen_88 schreef:Had je haar dan niet beter gewoon kunnen houden?
Sneu voor het paard dat er zo met haar gesleept wordt.
Zoals ik begrijp was het paard al niet meer van haar en ging hij bij de volgende eigenaar naar de slacht. Maar is niet gebeurd.
GabberGill schreef:Verder leed voorkomen?
Je koopt haar dus terug en geeft haar zelf de rust die ze verdient?
Sneu deze verhalen,
Een paard wat het Z2 minimaal met iemand gehaald heeft en dus alles voor een ruiter overhad en nu ze niks meer kan van hand naar hand gaat.
Ik snap niet dat mensen risico's met zulke jonge afgeschreven paarden blijven lopen. Geef haar zelf een mooie plek of laat haar gewoon gaan zodat ze dit nooit hoeven mee te maken
GabberGill schreef:Ik denk dat marleen bedoelt dat je een dier met deze leeftijd, blessure en achtergrond qua stamboom, klassering enz moet behoeden voor de slechte wereld.
Dus of je houdt het dier of je laat het dier gaan.
office schreef:Je ben pas geleden een doneer actie gestart zag ik.Dus zo kort geleden was ze nog te koop ?
En dat kon niet op afbetaling of lenen van iemand ?Jammer die onzekerheid ik hoop dat je haar kan vinden.
sexysusie schreef:office schreef:Je ben pas geleden een doneer actie gestart zag ik.Dus zo kort geleden was ze nog te koop ?
En dat kon niet op afbetaling of lenen van iemand ?Jammer die onzekerheid ik hoop dat je haar kan vinden.
Ja ik kon haar wel kopen van die handelaar voor €3500,- alleen niemand kon mij daar aan helpen zo snel maar wouden het ook niet omdat ze geen €3500,- waard is.