Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
deniece schreef:Heel herkenbaar jouw verhaal TS. Dat paard waarbij ik mijn angst heb ontwikkeld, mijn toen 3 jarige die ik zelf heb beleerd, heb ik vorige week verkocht...
Heb nu een ander paard, ook jong maar wel erg braaf en nuchter en daar ben ik nu mijn vertrouwen mee aan het opbouwen. Het blijft spannend, aan de longe is hij zo gek als een deur en in de galop maakte hij van 't weekend ook wat jolige sprongen. Maar het gevoel bij dit paard is heel anders. Ik zie aan hem dat het een eerlijk braaf dier is, wat gewoon blij is en daarom wat jolig kan zijn.
het paard wat ik verkocht heb vertrouwde ik gewoon niet meer. Degene die hem voor mij getraind heeft reed er zo mee weg, net zoals het meisje die hem nu heeft gekocht. Maar met mij gaat het niet, hij voelde mij extreem goed aan en ik maakte hem onzeker waardoor hij aan de kletter ging en pas ophield als ik er naast lag.
Zou super zijn als je gewoon over je angst heen komt, maar ik ben wel súper opgelucht dat ik nooit meer op dat paard hoef te stappen.
rockwitch schreef:Ok helaas zelf er niet op geweest, het was donker en ik ben ontzettend nachtblind, dus zie dan helemaal overal spoken en dingen die er niet zijn.
Dus ik ga gewoon een keertje voor het donker, als ik wat vertrouwder zit maakt het donker me niet meer zoveel uit. Maar helaas vanavond is het niks geworden, hij was overigens wel braaf maar erg wakker. Maar ja heel de winter niet kunnen rijden (hij is wel dagelijks een paar uur eruit geweest natuurlijk) maar hij heeft helemaal geen rare dingen gedaan. Dus het is weer lekker stom dat ik er niet op ben gegaan, maar ja.