Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne_18

Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 10:04

Wat is er toch mis met het dragen van een sport-bh?? Ik zie zoveel amazone's voorbijkomen die het bestaan er schijnbaar niet van kennen... Zeeziek word ik ervan en krijg spontaan pijnlijke borsten als ik ernaar kijk. Ja, sexy zijn ze niet, maar wel van groot belang als je de inhoud op den duur toch enigsinds sexy wil houden :D . Zelfs als je wat minder rijkelijk bedeeld bent is het geen overbodige luxe. Dus voor de dames die zich aangesproken voelen: Wil je niet dat je tattoo van dat mooie roosje op je borst over een paar jaar een hang-geranium is? Doe jezelf een plezier en trek toch alsjeblieft zo'n onflatteuze sport-bh aan en bewaar je mooie lingerie voor andere momenten!! Het is alles behalve fraai als het hele boeltje fannatiek mee schud op het ritme van je paard zijn loopje.

Dit gebeurt er met je borsten als je geen sport-bh draagt: http://www.kiesdejuistesportbh.nl/index ... nderzoeken
Dit is waarom het toch niet onverstandig is er een te dragen: http://www.kiesdejuistesportbh.nl/index ... -sportbeha
Laatst bijgewerkt door Revanches op 13-04-11 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Capslock uit tekst verwijderd

Eva_D

Re: Met je kont in het zadel? DRAAG TOCH EEN SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:08

Nou bij mij komt er dus echt geen beweging in hoor =P
Dus toch wel echt een overbodige luxe.

laura_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:10

bij mij ook niet, totaal geen last van :P
ondanks dat ik wel "genoeg" heb om te bewegen.. dus daar ligt het niet aan

tisby

Helemaal mee eens! Los van dat het een vervelend gevoel is, is het ook nog eens geeeeeen gezicht als iemand geen sportbh draagt. Hahahaha en over die hang-geranium.... LOL!

mvdbijl

Ik vind het echt geen gezicht wanneer alles maar op en neer hupst, op de keuring en op wedstrijden zie je het zo vaak..

Mensen langs de kant hoor je er dan over grappen en het lijkt me ook alles behalve prettig..

Ik heb zelf een kleine B maar vind het prettig een goede sport bh te dragen. Geen afzakkende bandjes en het zit een stukje prettiger.

laura_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:11

misschien als ik het zo lees, is het wel een x proberen waard :j
misschien heb ik het zelf wel niet door, maar zien mensen vanaf de zijkant het heel erg :=

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:13

laura_power schreef:
misschien heb ik het zelf wel niet door, maar zien mensen vanaf de zijkant het heel erg :=

Ja, dat is het inderdaad. Voor jezelf valt het waarschijnlijk niet eens zo op, maar vanaf de kant ziet het er echt niet uit, van die hossende bloemkolen. Ik heb er een hele tijd geleden ook al eens een topic over geopend.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:14

ik lach me ook altijd rot als 2 van die dingen zo hupsen :D het leid wel af zeg maar :j

Zelf ben ik niet rijkelijk bedeeld dus zit het allemaal aardig stabiel, desondanks rij ik bijna altijd met sportbeha :j

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:15

kleinvosje schreef:
, van die hossende bloemkolen.

:') _O-

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:16

ik beken eerlijk, ik draag bijna nooit geen bh met paardrijden.....ik ben meer van vrijheid blijheid te paard :D (ik gebruik van die singletjes)

Ik ben inmiddels bijna 37 en heb borsten in zulke goede staat & positie, daar is menig jong grietje jaloers op :Y) *D

laura_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:18

Splinter schreef:
kleinvosje schreef:
, van die hossende bloemkolen.

:') _O-

geweldig verwoord :j :')

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:19

Nou, ik heb een C cup, en eigenlijk geen last van tieten die langs m'n oren vliegen hoor :p
Eerlijk waar, ik lieg niet =D 's Zomers rijdt ik vaak met een topje, en mams filmt meestal, en ook op de filmpjes zie ik geen borsten in het rond vliegen.. En nee, ik draag géén sportbh. Misschien hangt het allemaal wat van je zit ook af? En van het soort BH dat je draagt, of ie wel genoeg ondersteunt e.d. Ik heb er in ieder geval geen last van..

M_i_R

Ik stap niet op zonder. In de sportzaak waar ik ze koop sta ik meestal rond te hossen in de pashokjes om te checken of alles netjes blijft zitten. Heb verkoopsters al meerdere malen heel verbaasd zien kijken wanneer de voetjes onder het gordijn telkens verdwijnen.

Mizoan

Zonder sport bh geen haar op mijn hoofd die erover nadenkt op een paard te gaan zitten!
A geen porem B voel ik me ongemakkelijk als de boel in beweging komt te paard ;)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:20

M_i_R schreef:
Ik stap niet op zonder. In de sportzaak waar ik ze koop sta ik meestal rond te hossen in de pashokjes om te checken of alles netjes blijft zitten. Heb verkoopsters al meerdere malen heel verbaasd zien kijken wanneer de voetjes onder het gordijn telkens verdwijnen.

Haha, dat doe ik ook hoor, lekker even springen, liefst van het krukje ;-)! Ideaal om te kijken of de boel op zijn plaats blijft zitten!

JunkDeLuxe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:20

laura_power schreef:

Laat je eens filmen? Mams kan écht geen deftige foto's trekken, dus die filmt altijd, zodat ik naderhand foto's uit de filmpjes kan halen. En alhoewel ik 's zomers zelfs met een topje rijdt, kan ik je garanderen dat mensen die buiten de bak staan, niks zien rond vliegen..

Clauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:21

Ik maak er ook geen gebruik van, scheelt dat er bij mij ook weinig te 'hupsen' valt :)

sappho

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:21

moet zeggen dat ik eerder veel sportbh's aan had, maar ik niet erg gecharmeerd ben van die tepels die dan heerlijk zichtbaar zijn! Dus toen een tijdje met dubbele bh gereden... voorgevormd en dan een sport eroverheen maar meeen dat zit niet prettig voor een hele dag! Dus nu gewoon goede voorgevormde aan en regelematig nieuwe aanschaffen.. (een doorsnee bh gaat sowieso niet langer dan een halfjaar mee!). En dat gaat ook erg goed ;)!

Als iemand ERGENS voorgevormde sportbh's weet te vinden dan hoor ik dat graag ;)! :+

laura_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:23

ja sappho dat lijkt mij ook, van die dunne doekjes eromheen, daar zie je toch alles doorheen lijkt me?
zoals eerder gezegd ligt het maybe ook wel iets aan het soort BH.

ik heb 1 hele fijne dikke en stevige bh die ik speciaal voor paardrijden gebruik. gewoon normaal, effen zwart.
met een lekkere dikke band om me rug, misschien dat je het daarom niet (echt) ziet?!

:P

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:23

Ik heb geen last van zichtbare tepels hoor, in mijn sportbeha. Gebruik die van Livera, zitten erg comfortabel.

laura_power

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:24

zal het is proberen :P wat kosten die dinge?

Suzanne_18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 10:24

M_i_R schreef:

Hihihi, das bekend... Doe ik ook altijd. Ben "gezegend" met een 70F en weet graag zeker de de dames netjes blijven waar ik ze hebben wil als ik met m'n paard rondhups.

Niwla

Hier was vorig jaar ook al een topic over meen ik.
Ik heb er wel een, maar die draag ik nooit. Ik rijd namelijk altijd met BP en die drukt alles al plat.

kleinvosje

17,50 geloof ik, maar weet het niet zeker. In ieder geval niet zo duur als een triumph of zo...

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 10:25

Niwla schreef:
Hier was vorig jaar ook al een topic over meen ik.
Ik heb er wel een, maar die draag ik nooit. Ik rijd namelijk altijd met BP en die drukt alles al plat.

Klopt, dat was mijn topic ;-)