Rabobank jassen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marian0557

Rabobank jassen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-10 21:39

Hoe vinden jullie de rabo jassen?
Mijn dochter wilt 'm graag kopen bij de divoza.

Maar aangezien ik 'm best prijzig vind wil ik eerst de meningen van bokkers weten...
En staat het niet raar dat me dochter dan in een rabo jas loopt terwijl ze niet eens meegedaan heeft met talentenplan oid?

Juangi

Re: Robobank jassen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 21:41

Tja, ik persoonlijk vin dhet een beetje nep. Die jassen waren eerst voor de gesponserde. Nu lijkt het net alsof je ook door de Rabobank word gesponserd.

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 21:43

Ik zou het nooit doen, ga niet betalen om gratis reclame te lopen voor de rabo.... en vind het inderdaad ook beetje vaag om m te dragen terwijl andere hem winnen... lijkt het net of je wel gewonnen hebt.....

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 22:06

Ik vind de hele lijn best mooi! Maar wel belachelijk duur!
Denk niet dat ik de jas snel zou kopen, vind hem wel errug oranje O:)
Maar blijven mooie spullen! :j

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 22:07

vind het een beetje nep inderdaad

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 22:15

Degenen die hebben meegedaan aan het Rabo Talentenplan hebben er allemaal eentje gekregen van de Rabo/KNHS.
Ik werk zelf bij de Rabo op de communicatie/sponsoring, maar ik zou er zelf nooit eentje kopen :D

In mijn 'jongere' jaren kon je alleen de dekens, zadeldekjes etc. winnen met kampioenschappen enzo maar tegenwoordig adopteren veel lokale Rabobanken een rubriek, waardoor je makkelijker aan een dekje komt, of een vip-kaart om te komen kijken op de talentendag (zonder paard overigens).

Persoonlijk vind ik het erg jammer dat de gehele lijn gewoon te koop is bij de Divoza, breekt de exclusiviteit gelijk af......net als met de lijn van de KWPN....

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 22:44

Zijn dit de jassen met Rabobank Talentenplan er achterop :? ?

Vorig jaar was ik zelf te zenuwachtig en heb ik het verprutst om evt te worden gescout, maar heel veel vriendinnen hebben hem wel omdat die waren gescout.

Ik zou ze niet kopen, tenzij (stel ik had er 1) hij stuk was gegaan. Dan heb je hem toch een keer verdiend, maar is hij door schade niet meer te dragen.

Heb ook een rabodekje en een rabotas gewonnen 3 jaar terug, en daar rijd ik nog wel eens mee. Zijn ook mensen die ze te koop zetten op bokt en er erg veel geld mee verdienen.
Te zwijgen over de dekens, weet nog een verkooptopic van een rabodeken die voor over de 200 euro wegging :oo

Anoniem

Re: Rabobank jassen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 16:00

Ik vind het een mooie lijn, maar vind het jammer dat ze zo te koop zijn...
Vind ze overigens ook belachelijk duur ;)

Perrry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 16:04

Debbie schreef:
Ik vind de hele lijn best mooi! Maar wel belachelijk duur!
Denk niet dat ik de jas snel zou kopen, vind hem wel errug oranje O:)
Maar blijven mooie spullen! :j

Meeneens!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 16:11

mistid schreef:
Zijn dit de jassen met Rabobank Talentenplan er achterop :? ?

Vorig jaar was ik zelf te zenuwachtig en heb ik het verprutst om evt te worden gescout, maar heel veel vriendinnen hebben hem wel omdat die waren gescout.

Ik zou ze niet kopen, tenzij (stel ik had er 1) hij stuk was gegaan. Dan heb je hem toch een keer verdiend, maar is hij door schade niet meer te dragen.

Heb ook een rabodekje en een rabotas gewonnen 3 jaar terug, en daar rijd ik nog wel eens mee. Zijn ook mensen die ze te koop zetten op bokt en er erg veel geld mee verdienen.
Te zwijgen over de dekens, weet nog een verkooptopic van een rabodeken die voor over de 200 euro wegging :oo

Zó veel?! :oo
Mijn god... Als je die deken zelf koopt en er het logo op laat borduren, ben je volgens mij een stuk goedkoper uit :+

Ik zou 'm echt niet kopen, omdat het zo'n verschrikkelijke knalkleur is! De jassen van het talentenplan zijn veel rustiger.
Daarnaast is het echt idioot, hoeveel je er voor betaald. Een knaloranje polo betaal je al 40 euro voor! Je kan ze ook voor 10 euro bij H&M krijgen, van een heel fijn stofje en kwaliteit!
De fleecevesten vond ik ook niet mooi, op foto mooi, maar in het echt niet.

Voor dat geld kan je je dochter beter een Kingsland jas geven, vind ik persoonlijk... :o

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 20:01

Ik zou je dochter dan eerder een leuke jas van Kingsland ofzo geven.
Dit is gewoon reclame maken, ik zou dat alleen doen als je ook echt door de rabobank wordt gesponsord.
Ik zou er zelf echt niet in gaan lopen.

Judithgiirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 14:33

Ik heb hem gekregen, en vind hem echt heel fijn zitten.
Ik vind het wel een aanrader!
Verder vind ik de jassen van Petrie ook erg fijn!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 14:36

Die Rabotalentenplan jas ding ga ik niet kopen!

Zusje moet wel die andere oranje KNHS/PK jas aan...
Maar dan niet de supporters jas, maar de teamjas!

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 14:37

aan de ene kant vind ik het ook erg nep, aan de andere kant zien we tijdens een wk of ek voetbal ook iedereen met oranje voetbalshirts lopen.... het is eigk hetzelfde..
ik heb een set omdat wij in het nederlands team zitten met het vierspan, zou het denk niet kopen, al zijn het wel fijne spullen. Heb het overgens niet aan als we geen team hebben op wedstrijd. normaal heb ik het sowieso nooit aan

ligtbeam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 17:01

Ik zou het niet doen.
Ik ga geen sponsor jas dragen :+

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 17:08

Ik snap het niet, je zou ook geen jas van de ABN-AMRO kopen als dat niks te maken had met de sponsoring/prijzen. Of van de HEMA ofzo. Dus imo wordt die jas alleen gekocht om net te doen alsof je daar bij hoort. En dat vind ik nou zo stom :+

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 17:09

cheyentic schreef:
aan de ene kant vind ik het ook erg nep, aan de andere kant zien we tijdens een wk of ek voetbal ook iedereen met oranje voetbalshirts lopen.... het is eigk hetzelfde..
ik heb een set omdat wij in het nederlands team zitten met het vierspan, zou het denk niet kopen, al zijn het wel fijne spullen. Heb het overgens niet aan als we geen team hebben op wedstrijd. normaal heb ik het sowieso nooit aan

Is precies iets anders. Dat doe je voor te supporten. Niet om te laten lijken of je ook in het elftal zit! Deze jas doe je niet aan om te laten zien dat je zo'n fan bent van degene die hem hebben.

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 18:15

Blue9 schreef:
cheyentic schreef:

Is precies iets anders. Dat doe je voor te supporten. Niet om te laten lijken of je ook in het elftal zit! Deze jas doe je niet aan om te laten zien dat je zo'n fan bent van degene die hem hebben.

ik denk dat dat ook de oorspronkelijke bedoeling was van het verkopen... maar mss zit ik er wel naast en is het alleen maar geld trekken _O-

Ndieh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 11:24

Ik heb de jas gekregen op rabotalentendag toen ik mocht rijden, hij is wel lekker warm maar gaat best snel kapot!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 11:29

Oei ik zie hier geld :=
Heb zelf een dekje, een blauwe wollen deken en een witte deken met het Rabo logo liggen..... kopen :?

De jas heb ik geen ervaring mee heb wel een heerlijk fleece vest van de Rabo, onverslijtbaar dat ding :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 14:55

ik heb er 1 :)) Ik vond dat wel humor met mijn zwaargeblesseerde paard waar ik alleen nog een rondje op kan stappen, en zelf kan ik ook voor geen meter rijden. :') . Aan de andere kant vind ik hem ook wel een beetje opvallend, mijn niet-paardrijdende-moeder draagt hem vaker dan ik....

Maar het is echt een hele mooie jas, mooie kwaliteit, zit lekker etc. :j

starremans

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 17:46

ik vind het allemaal een beetje rrar, je moet bewijzen dat je zo'n jas verdient....tja...ik verdien zo'n jas en ga niet kopen....als je een jas koopt van de rabo, vind ik dat je erg nep bent...

Prospice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 19:51

Ik ga niet veel geld betalen om met een sponsorjas te lopen waar anderen hard voor gewerkt moeten hebben. Volgens mij verkoopt PK ook dezelfde jassen zonder opdruk.

Jeff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-10 20:02

Gratis reclame voor de rabo.. haha nee! :n

neutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 20:20

miep1979 schreef:
Oei ik zie hier geld :=
Heb zelf een dekje, een blauwe wollen deken en een witte deken met het Rabo logo liggen..... kopen :?
wat verkoop je hier van?

De jas heb ik geen ervaring mee heb wel een heerlijk fleece vest van de Rabo, onverslijtbaar dat ding :D