Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb ooit eens iemand gesproken die zei dat een cap zowiezo een wassen neus is. Maar ik rijd nooit zonder. Eerst die cap en dan mijn hersenpan. Mijn simpele horka voldoet aan mijn eisen. Officieel moet je een cap vervangen als ie valt of als je er mee valt. Dan is een cap een dure hobby voor sommige mensen. Veiligheidseisen zijn volgens mij europees, dus alle caps moeten daar aan voldoen. idefix4 schreef:En dat komt omdat de onderzoeken uit Engeland komen...Ik heb ooit eens iemand gesproken die zei dat een cap zowiezo een wassen neus is. Maar ik rijd nooit zonder. Eerst die cap en dan mijn hersenpan. Mijn simpele horka voldoet aan mijn eisen. Officieel moet je een cap vervangen als ie valt of als je er mee valt. Dan is een cap een dure hobby voor sommige mensen. Veiligheidseisen zijn volgens mij europees, dus alle caps moeten daar aan voldoen.
Suusie22 schreef:uvex is een duurder merk dan HH, maar de caps van uvex ventileren beter,, dus dat heeft weer met comfort te maken.. ze voldoen allebei aan de veiligheidseisen... dus wat mij betreft zit het ´m in het comfort

lisanne66 schreef:het ligt er aan welk mer je neemt horka is bijvoorbeeld een van de betere merken met een zacht prijsje. meestal betaal je ook meer omdat het bijvoorbeeld een speciale wedstrijd cap is.
apple01 schreef:@Blijheid Ja ik snap je punt. Maar ik vond het ook belangrijk om eens even te kijken of die merken nu ECHT beter waren of niet. Maar laten we er vanuit gaan dat een cap die je met deskundig advies hebt gekocht en uitgebried gepast hebt goed past....*heeft uitgebreid naar je hoofd gekeken in je profiel* Mijn zusje heeft een rondere kop! haha
Yessy schreef:Ik denk dat duurdere caps vaak een stuk comfortabeler zijn, niet zozeer heel veel veiliger.
) Het helmpje is niet meer bruikbaar. Heb er gelukkig nog een, en als ik weer eens bij de Decathlon in de buurt ben komt er weer precies zo een als de kapotte.