Bodyprotector

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sanne96

Bodyprotector

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 12:25

Hallo allmaal,

Ik wil een bodyprotector aanschaffen omdat ik het wel een veilig idee vindt met springen en buitenrijden.
maar wat is nou eigenlijk een goede bodyprotector??
ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik vond de bodyprotectors van Sir Lancelot wel mooi!

nu zou ik graag willen weten wat voor bodyprotector jullie fijn vinden en waarom?

LisaDubbe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 14:33

hee, *\o/*
zelf heb ik een smart rider bodyprotector.
ik heb hem een paar weken, daarvoor heb ik een andere gedragen die niet zo fijn was.. :( deze heeft blokjes die met je lichaam mee beweegt als het ware. je krijgt er ook geen last van tijdens het ''losrijden van de bodyprotector. bijv. dat hij nog stijf is. de sir lancelot bodyprotectors hebben ook blokjes, ik zal sws een bodyprotector met blokjes aanraden! :j ik heb geen idee hoeveel die van SL kost, maar de smart rider was niet duur /3

lang verhaaaal van mij xd

greetzz.

Sanne96

Re: Bodyprotector

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 16:17

Dankje ik ga even kijken voor een smart rider :)
die van SL kost ongeveer 80euro

Luniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 16:35

Ik heb laatst ook een bodyprotector gekocht. Om dezelfde reden als jij eigenlijk, wat extra veiligheid met buitenritten en springen. Ik heb wel gemerkt dat er echt veel verschil zit in de verschillende bodyprotectors. Ik ben zelf naar een ruitersportwinkel gegaan en heb daar 6 verschillende types aangehad en heb ook met alles even op een zadel op de zadelbok gezeten. Met de één kon ik me bijna niet bewegen, de ander zat niet goed in mijn rug en weer een ander deed pijn op mijn schouders. Goed passen en vergelijken is dus wel aan te raden. Ik heb uiteindelijk de USG flexi gekocht. Deze zat mijn veruit het beste en het lekkerste. Ik merk het nu amper nog wanneer ik hem aan heb met rijden.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:35

Racesafe!! Super lichte en flexibele bodyprotector, voel hem niet zitten. Bijna als een gewoon kledingstuk! Wel prijzig, maar dan heb je ook wat...

Mijati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:39

Ik heb een HH met blokjes vulling. De eerste paar keren dat ik hem droeg tijdens het rijden, voelde het wat stijf, maar nu staat hij naar mijn lichaam en merk ik niet dat ik hem draag. Met andere merken heb ik geen ervaring.