wie kan dit even uitleggen??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

pantuf

wie kan dit even uitleggen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-08 14:23

Ik ben echt een leek wat betreft of een zadel echt goed ligt.
Ik zie het wel of het echt niet past, maar niet op het ook echt wel goed past. Vandaar dat ik dat liever aan iemand over laat die er wel verstand van heeft.
( Verward beetje raar omschreven)
Maar goed nu zat ik dus bij winkel te kijken die aan huis komen passen en er stond bij eentje dit bij:

De zadelservice komt bij u langs (op het staladres) met de zadels die in aanmerking komen, gebaseerd op uw opgave. Let dus op dat u alle informatie goed aan ons doorgeeft. De zadelservice werkt vrijblijvend; De service meet geen zadels aan, maar helpt met advies. Het biedt u de gelegenheid om zelf de zadels te bekijken, te vergelijken, te passen en te testen. Wij helpen u op weg met het kiezen van het juiste zadel of zadeltype, maar de uiteindelijke keuze over comfort en pasvorm maakt u zelf.

Betekent dit nou dat ik als nog zelf moet beslissen welke het beste ligt of bedoelen ze daarmee welke het lekkerst zit?

groetjes

Natasjaa

Re: wie kan dit even uitleggen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 14:26

Poeh, dit komt inderdaad over alsof je zelf moet bepalen welke het best ligt, of het lekkerst zit, wat ik ook duidelijk naar voor vind komen is dat ze zadels niet op maat maken, misschien gewoon s bellen en vragen wat ze precies willen duidelijkmaken met die zin? Dat zou me de beste optie lijken Knipoog

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 14:27

Klinkt meer alsof ze zich indekken, mocht het zadel nou toch niet goed zijn is dat je eigen fout want jij hebt de uiteindelijke beslissing genomen :p

Yoshimi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 14:28

Ik denk dat ze bedoelen dat ze geen zadels op maat maken of aanpassen. Ze zullen dus wel kijken naar de pasvorm op het paard, maar je moet zelf kijken welke voor jou het lekkerste zit.

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 15:12

Ze zijn zadelpassers, geen zadelmakers. Oftewel, ze kijken of een zadel (of zadels) zoals zij dat op dat moment hebben, past. Maar ze kunnen een zadel niet aanpassen als het net niet past. Zo lees ik het althans.