Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Gileraaa schreef:ik leg er niks onder, maar je hebt speciale onderleggers voor een longeersingel.

josie schreef:Je kunt er 'men onderleggers / beschermers' onder doen.
Deze zijn bij veel winkels wel verkrijgbaar en hebben de 'vorm' van een longeersingel.
Je hebt ze in verschillende lengten verkrijgbaar en verschilllende materialen.knip

Zilfstar schreef:Gileraaa schreef:ik leg er niks onder, maar je hebt speciale onderleggers voor een longeersingel.
hebben die ook een bepaalde naam/ term? Want als ik op longeerdekje, longeerbontje oid zoek op MP kom ik nergens uit...

die heb je veel te koop in verschillende materialen en zijn gemakkelijk te bevestigen.
Up_to_Date schreef:Ik leg er niks onder, zou niet weten waarom..
Er zitten toch kussens onder en zo strak zit ie toch nooit als een normale singel van het zadel.
Mar_Gipsy schreef:Up_to_Date schreef:Ik leg er niks onder, zou niet weten waarom..
Er zitten toch kussens onder en zo strak zit ie toch nooit als een normale singel van het zadel.
Ben ik het mee eens, ik leg er ook nooit wat onder... Singel zelf is zacht genoeg.