een goed stock zadel kopen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara_bokt

een goed stock zadel kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-08 14:48

Hallo beste mensen,

Wie o wie kan me helpen, ik wil graag een stock zadel kopen omdat ik zulke goede berichten hoor over de heerlijke zit! Ik ben na een half uurtje buitenrijden helemaal op vanwege klachten en hoop dat ik het met zo'n zadel langer vol kan houden maar zie door de bomen het bos niet meer. Ik wilde het eerst eens proberen met een zadel van de zadelmarkt maar hoor veel negatieve geluiden omdat de zadels er goed uitzien maar bij intensief gebruik snel slijten en ik wil er 6 x per week op dus.... ik hoor ook veel verhalen van mensen die er juist wel erg gelukkig mee zijn! Ben ook al aan het zoeken geweest naar andere merken maar ik weet niet welk merk nu wel en niet goed zijn, heeft iemand een tip????? Pling Ook al gezocht op het buitenland maar dan kom je al snel minimaal aan zo'n 1500 voor een zadel en hoofdstel en dan komen de invoerrechten en verzendkosten er nog bij, dat is me toch een beetje te gek. Het mag best een 2e hands zadel zijn ook zolang het maar heel fijn zit en het er nog een beetje normaal uitziet!

Wie o wie.... help me!!!??

Groetjes Tamara

fojoe

Re: een goed stock zadel kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 14:49

in dit topic vind je een hele hoop informatie Knipoog