[WN] Reinsman pads

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyke

Reinsman pads

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 18:34

Ik ben op zoek naar een goede pad voor onder mijn westernzadel. Er zijn er zoveel te verkrijgen en de één al prijziger dan de andere. Ziek Nu kwam ik een voorgevormde pad van Reinsman tegen die me wel wat leek en de prijs valt ook goed mee (76€). Zijn dit kwalitatief een beetje goede pads?

Afbeelding

Kaunos

Re: Reinsman pads

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 20:47

Ik heb deze maar dan in de niet-voorgevormde versie en ben in principe erg tevreden over deze pad. Bij onze Fjord heb ik met vanalles geexperimenteerd maar deze pad bevalt toch het beste.
Het enige nadeel is dat ze niet in de wasmachine passen. Ik spuit hem dus altijd schoon met de hogedruk spuit en laat hem dan aan de lucht drogen, maar dat duurt wel even....... Slapen

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 09:12

Reinsman is een goed merk en deze pad ziet er voor een paard heel comfortabel uit.
Ik heb begrepen dat je ze met verschillende vullingen en onderkanten hebt (neopreenvulling/sympanova onderkant en vilt vulling/nepbont onderkant). De laatste zou mijn voorkeur hebben.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 11:47

Ik ben ook erg tevreden over de reinsman pads. Ik heb een simpele met vilt en die absorbeerd erg goed.

Mandyke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 13:53

Deze pad is met vilten vulling en bont onderzijde. Het ziet er mij wel degelijk uit dus ik ga deze maar bestellen. Knipoog

Kaunos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 17:24

Ik heb inderdaad ook de vilt/nepbont versie.