Witte rijbroek wassen met steradent, nog een vraagje

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie87

Witte rijbroek wassen met steradent, nog een vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 18:55

Ik heb met de zoekfunctie al gezocht hoe ik mijn witte rijbroek na mijn wedstrijd vandaag weer wit zou kunnen krijgen, nu kom ik dus uit op Steradent tabletten (ja die voor je kunstgebit...) maar hoe doen jullie dat dan doen jullie die gewoon mee in de wasmachine, dus tussen de was zelf? of gooi je ze in het zeepbakje? of laten jullie het eerst weken in een emmer met warm water en daar de tabletten in doen?

op hoeveel graden wassen jullie de wedstrijdwas? ik was eigenlijk alles op 40 graden kan dat met deze was ook, en wordt het dan ook schoon?

en nog even een vraagje doen jullie alle witte was van een wedstrijd tegelijk in de wasmachine dus dekje, rijbroek, blouse, plastron enzo, of dekje apart en kleding apart?

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen wil namelijk niet te lang wachten met het wassen, ben dan bang dat de vlekken er helemaal niet meer uitgaan.

maresie

Re: Witte rijbroek wassen met steradent, nog een vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 18:59

ik vol dit even, want ik heb vandaag wedstrijd gehad en mij rijbroek zat onder de modder spetters
heb de broek gelijk gewassen op 40 graden maar er zitten nog steeds vlekken op Boos!
dus misschien weet iemand hoe ik die er nog uit krijg
en van steradent tabletten voor je broek heb ik nog nooit gehoord

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 19:04

ik had het hier dus al gelezen hier op bokt Haha! dus is wel een idee, herriner me nu ineens dat me moeder dat ook al deed een paar jaar terug. inderdaad vandaag op wedstrijd is niet goed geweest voor de witte kleding. Boos!

Stephanie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-08 19:27

niemand die ons kan helpen??

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 19:30

)met steradent heb ik geen ervaring!
ik was mijn witte rijbroek op 30 graden met gewoon wasmiddel plus een schep venis(weet niet meer pressies hoe je dat schrijft Bloos )
en daar bij doe ik nog een gloor tabblet,
resultaat een schone witte rijbroek Haha!
succes met wassen Knipoog

Tanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:41

steradent op 60 graden en kleding en shabrakjes gescheiden houden,steradent gewoon los in de trommel gooien
kleding kan wel goed samen met witte sokken en handdoeken

Paardentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 23:42

Vorweken dames, evene een paar uurtjes in een emmer =zeten met ouderwetse Biotex. Wat uitspoeken en dan gewoon wassen.
Zo waste ik vroeger mijn witte rijngrijderskleren. Zelfs de bessenjenever vlekken gingen er helemaal uit !