Pro Dressuur zadelvraag

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Amy77

Pro Dressuur zadelvraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 12:47

Hallo allemaal,

Is er iemand die de Pro Dressuur (wintec) heeft? Zoja, ik heb de lengtemaat van dit zadel nodig. Dit ivm korte rug van paard.

Zou iemand die voor mij willen opmeten bij een 17,5 inch zodra je in die gelegenheid bent?
Ik zou daar enorm mee geholpen zijn Lachen

Mocca

Re: Pro Dressuur zadelvraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 08:06

[PP] > [HAR]

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 13:51

Ik heb die vsn mij net verkocht, dus ik kan niet meten voor je, maar hij heeft bij mij altijd op een haf met een korte rug gelegen. Het was nooit een probleem, hij lag prima. Kun je er geen zadelmaker naar laten kijken? dan ben je helemaal zeker in ieder geval. Bij mij lag hij zo:
http://i6.photobucket.com/albums/y232/F ... c01794.jpg

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 15:12

Hai Petra, dank je wel voor je reactie.
Ik wil idd een zadelpasser ernaar laten kijken..maar heb zadels nodig van rond de 44 cm en als die langer zijn, dan heeft het niet eens nut om iemand te laten komen..en dan ben ik wel mn €50 pasgeld kwijt Knipoog
Heb inmiddels van een winkel reactie gehad met de maat, de ongeveere maat, dus met wat geluk past die, net als bij jouw paardje Lachen

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 15:30

Hopen dat het past, veel succes ermee! Mijn paard is extra breed, en ook nog eens kort in de rug. Zadels vinden is niet makkelijk, maat die wintec lag als een huis. Nu heb ik een oud model kn, en die ligt zelfs nog beter.