Vantaggio of HarrysHorse

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jessicauvita

Vantaggio of HarrysHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 12:14

Ik zit een beetje te twijfelen voor een regendeken.
Aangezien er niet zo veel leuke kleuren dekens te koop zijn in kleine ponymaatjes, heb ik 2 dekens van deze merken gevonden.
Ikzelf heb voor mijn fjord ook beide merken, maar omdat ze natuurlijk een wat bredere borst heeft en de pasvorm niet optimaal is, zou ik ook wel wat meningen van anderen willen weten hoe de dekens zijn op een gewoon normaal paardje.

Welk merk vinden jullie beter kwa kwaliteit? Het gaat om een regendeken.

vuurneon

Re: Vantaggio of HarrysHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 12:18

pff ik heb alleen ervaring met de HH dekens. Regendeken bleef waterdicht, dat wel. Maar de naden waren absoluut niet bestand tegen heftig rollen van mijn pony Nagelbijten / Gniffelen
Volledig gescheurd dus... net als de pagony regendekens dat ook deden Nagelbijten / Gniffelen
Qualitatief vind ik HH erg matig, perfect voor een niet te ruig paard. Dat wel.
Denk dat vantiaggo wel te vergelijken is met de pagony (dekens lijken zo op elkaar), daar vind ik de pasvorm dan weer minder van.
Ik heb nu een Rhino gekocht, dus ben erg benieuwd of die het wel gaat houden dit jaar Haha!
Vast wel, die is qua stof een keer zo sterk als mijn hh was Nagelbijten / Gniffelen

LovesHerPony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 14:29

Ligt natuurlijk ook aan de hoeveelheid DD het deken is Knipoog .

Gewone staldekens van HH zijn niet sterk maar zijn ook maar voor op stal. Als je een echte deken moller hebt dan maakt het niet uit welk merk dan moet je een hoge DD hebben bijv. 2000DD

Nu even over de merken. Ik heb hier een HH regendeken super deken ligt prima en past goed over staldekens heen enkel buiksingels zijn te lang. Staldekens zijn super wel wat dunnen stof dus snel kapot.

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 14:31

ik heb al 3 jaar hh dekens hij loopt er mee buiten doet er alles mee nog nooit stuk gegaan

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 16:37

Het word toch de HH deken. Vantaggio hadden ze niet meer in de goede maat.
Pff lastig hoor die kleine maatjes.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 19:51

Ik had altijd de Vantaggio dekens, mijne deden het altijd wel goed (heb klein maatje ook).
Ik ben nu overgestapt op Bucas dekens, die hebben ze ook in mini maatjes. Lachen

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 19:54

ik heb nu een pagony regendeken opliggen en ik vind het een fijn deken hoor goed waterdicht een vriendin van mij heeft de hh regendeken en daar is ook niks mis mee hoor