Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
en t is natuurlijk niet helemaal vergelijkbaar, maar ik merkte niets.... ook heb ik geinformeerd bij een gecertificeerde electricien en die zei ook dat het niet mogelijk was om met deze comb. maar iets van lading op te wekken. Aangezien dit een proff. is ga ik maar van zijn woord uit....
kaatjemuts schreef:ik rij regelmatig met dit bit en het bevalt mij zeer goed....
Dat van die lading heb ik zelf een keer getest met een nieuw biten t is natuurlijk niet helemaal vergelijkbaar, maar ik merkte niets.... ook heb ik geinformeerd bij een gecertificeerde electricien en die zei ook dat het niet mogelijk was om met deze comb. maar iets van lading op te wekken. Aangezien dit een proff. is ga ik maar van zijn woord uit....
tamaramt schreef:kaatjemuts schreef:ik rij regelmatig met dit bit en het bevalt mij zeer goed....
Dat van die lading heb ik zelf een keer getest met een nieuw biten t is natuurlijk niet helemaal vergelijkbaar, maar ik merkte niets.... ook heb ik geinformeerd bij een gecertificeerde electricien en die zei ook dat het niet mogelijk was om met deze comb. maar iets van lading op te wekken. Aangezien dit een proff. is ga ik maar van zijn woord uit....
ok, en pakte jou paard eerst ook wel eens het bit vast en doet hij dit nu niet meer?
accepteert je paard het bit beter???
tamaramt schreef:maar jij bedoelt dan een ander bit als ik ; jij bedoelt een d trens met in het midden over het gehele middenstuk ronddraaiende koperen deeltjes; ik bedoel een watetrens met andere deeltjes; zie de link van hierboven en dan kijken bij bitten en dan 2e blz
Snoevie schreef:http://www.ruitershoponline.nl/b_1084.jpg
deze bedoel je?
en is dit niets voor je:
http://www.ruitershoponline.nl/b_1082.jpg
ook van een koperachtig iets.
je hebt hier veel meer soorten van trouwens
kaatjemuts schreef:tamaramt schreef:maar jij bedoelt dan een ander bit als ik ; jij bedoelt een d trens met in het midden over het gehele middenstuk ronddraaiende koperen deeltjes; ik bedoel een watetrens met andere deeltjes; zie de link van hierboven en dan kijken bij bitten en dan 2e blz
ik bedoelde idd het andere bit, sorry...
met deze heb ik geen ervaring, omdat ik liever niet met watertrensen rij... mijn paard kan er nl. niet tegen...
en merkte helemaal niets. 
poes schreef:Ik persoonlijk vind dat allemaal niet nodig neen, ik wil vooral maar zeggen dat ruitershops je alles zouden aansmeren.