Halster, beenbeschermers, pad kleding etc etc
Zelf blijf ik maar aan zwart denken maar dat is wel saai
Iemand tips ?
Greets
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

XoNo schreef:Opzich kun je er alle kanten mee op
Ik vind knalrood wel gaaf
op een roan tita schreef:rood![]()
op een roan
goed ik heb een stekelharige vos en volgens andere is het een roan.
Heb voornamelijk aardekleuren zoals groen, bruin en zwart, beige
kwa kleuren is mint, kobalt blauw, baby blauw heel mooi
tita schreef:
Vera schreef:
een color chart voor je paardje Gleyla schreef:Bij ons op de manege staat er ook een red roan en die heeft een fel oranje pad. Vind dat heel mooi staan !
Maar als ik mocht kieze, zou ik twijfelen tussen burgundy, aubergine of kelly green
XoNo schreef:'t Is een soort rood, staat wel netjes! Niet echt knallen, maargoed
WildChild schreef:Ik vind chocolade bruin prachtig bij een redroan. Mooi contrasterend en niet vloekend. Voor vale kleurtjes zou ik wijken, dat ziet er flets uit. Ja, ik kies voor diepbruin
Tinky12 schreef:Ren naar de verfwinkel en peuter een kleurenkaartje los met de "knalkleuren" die je leuk vind.Dan terug rennen naar je paardje en kijken maar
Backup schreef:Tinky12 schreef:Ren naar de verfwinkel en peuter een kleurenkaartje los met de "knalkleuren" die je leuk vind.Dan terug rennen naar je paardje en kijken maar
Dat is een hele goed tip!
Bedankt
Als de dame zo ver is post ik wel een foto met het resultaat
compleet uit mijn duim gezogen maar je weet maar nooit he...enneh wel foto's ja.Desnoods met kleurenkaartje ernaast zodat wij ook alvast kunnen zien wat mooi staat
En een deken kan ook al wel