Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
bitje weet ik niet geen verstand van
ponyparadijs schreef:Waarom een martingaal? Wat doet die martingaal als hij gaat vast pakken? NIKS!!!
En een ander bit? Waarom? Zorg dat je lessen gaat volgen (nee niet op de ponyclub in de groepslessen, maar privelessen!) En zorg dat je intructeur je kan leren om dit probleem op te lossen!
Snoevie schreef:waarom gelijk met hulpmiddelen gaan beginnen ipv eens uitzoeken wat er aan de hand is en daarmee aan het werk gaan in de les?
Dat is het enigste wat ik je kan aanraden. Mijn pony deed het ook altijd.

CxX schreef:martingaal kan altijd toch?bitje weet ik niet geen verstand van
). Zijn moeder was een volle jonge Fjord, die na het inrijden ook sterker dan sterk bleek te zijn. Op een gegeven moment was ze onhoudbaar voor dat meisje waarvan ze toen was. Ze is doorverkocht aan een manege
(wat ik niet kan begrijpen
), waar ze er van alles aan en in gehangen hebben. Hielp helemaal niets en het dier kwam nog veel heviger in verzet. Einde van het verhaal is dat ze op 5-jarige leeftijd naar de slacht is gegaan wegens onhandelbaarheid.
Vjestagirl schreef:CxX schreef:martingaal kan altijd toch?bitje weet ik niet geen verstand van
Ja een martingaal kan altijd. Een slofteugel kan ook altijd. Alles kan, of het goed is is een volgende....
Wat dacht je van les nemen?!!!! Snoevie schreef:waarom gelijk met hulpmiddelen gaan beginnen ipv eens uitzoeken wat er aan de hand is en daarmee aan het werk gaan in de les?
Yubi schreef:Wat moet ik dan wel kopen?
En voor alle duidelijkheid ik heb les. 3 keer per week.