Ik ben verliefd!
Wat een hoofdstel zeg! Prachtig.
Maar voordat ik dit (voor mij) geprijsde hoofdstel ga bestellen (voor mijn alles-slopende-pony)
ben ik benieuwd naar ervaringen.
Wie heeft dit hoofdstel? Is het goede kwaliteit leer?
Liefs,
Marije
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Mooi stevig leer. Niet te stug en te zacht. Ben er erg blij mee.
Een suuuuper zadel, gaat heel erg lang mee, heb hem zelf ook
Heb heb nu iig een half jaar, niet lang, maar nog steeds (gelukkig, en hopen dat het zo blijft) super mooi!
vonneke schreef:waar verkopen ze dit hoofdstel?
WinBinChes schreef:Ik ben dit weekend op de stand van Shockemohle geweest, en om eerlijk te zijn, vond ik het leer niet heel erg kwaliteitsvol. Absoluut mooie hoofdstellen, maar het leer was niet heel soepel. Het leer van Dobert voelde dan echt vele beter. Je betaald ook voor een Dobert meer, maar dat verschil voel je ook. De andere merken, zaten kwa kwaliteit van het leer allemaal vlak bij elkaar en alleen Dobert stak er met kop en schouders boven uit.
! Focussed schreef:Marije112: Ik kan je een goede tip geven, sparen! Ik wou ook graag een goed hoofdstel... Schockemohle was een van mijn eerste keuzes omdat deze zulke chique hoofdstellen hebben, maar de kwaliteit vind ik toch wat minder. Heb toen al mijn salaris bij elkaar gespaart en een Döbert gekocht met Schumacherfrontriem, bij elkaar 438,- máár dan heb je een hoofdstel wat tig jaar meegaat en zeker tegen een stootje kan!
438,- Dat zal ik van z'n langzalzeleven niet uitgeven aan een hoofdstel
.
Focussed schreef:Ik vond vroeger ook al Kieffer te duur.. Ik dacht altijd: 'Je bent gek als je 120,- uitgeeft aan een hoofdstel'... En zie nu...
.chantal_bel schreef:Het leer van Schockemohle is heel erg fijn. niet te stug en niet te soepel..
Hoofdstel is ook heel erg mooi.
http://www.pegasus-ruitersport.nl verkoopt ook schockemohle.
Focussed schreef:Het is idd het hoofdstel in mijn onderschrift![]()
Ik heb voor mijn hoofstel gewerkt, ik weet je achtergrond natuurlijk niet. Ik heb gewoon een bijbaantje, maar word goed betaald, dus had mijn hoofdstel in 8 dagen bij elkaar
Marije112 schreef:Focussed schreef:Ik vond vroeger ook al Kieffer te duur.. Ik dacht altijd: 'Je bent gek als je 120,- uitgeeft aan een hoofdstel'... En zie nu...
Ghehe misschien als ik 't later wat breder heb dat ik 't kan overwegen.
Is dit trouwens het hoofdstel van je onderschrift, waar je het over hebt?chantal_bel schreef:Het leer van Schockemohle is heel erg fijn. niet te stug en niet te soepel..
Hoofdstel is ook heel erg mooi.
http://www.pegasus-ruitersport.nl verkoopt ook schockemohle.
Daar wilde ik 'm ook inderdaad bestellen, want dat is de enige die ik tot nu toe kan vinden die een ponymaat verkoopt..
I_Moondance schreef:Bij epplejack heb je hem ook in middel maat, dus voor een d/e pony
.