Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
van wat voor soort stof is de deken? is het een dunne of dikke deken? dees_daan schreef:Dikke deken, en de binnenkant voelt aan alsof er kranten inzitten..... (sorry voor de omschrijving)hahaha arme zwervervan wat voor soort stof is de deken? is het een dunne of dikke deken?
Nu heeft hij geen warme deken meer... maar even serieus nu: vanavond ga ik even terug naar de manege en ga ik het daar navragen. dees_daan schreef:vraag anders eens of ze een winterdeken hebben (vast wel) kan je meteen zien of het een winterdeken is, of een andere deken.

Lijkt meer op een enorme slaapzak
Als het een paardendeken was geweest had er wel een borstsluiting opgezeten. Kruissingels hoeft niet altijd. Misschien inderdaad een picknickdekentje ofzo
Wij doen het nog altijd met een geruit plaid
Maargoed, dan weet je nu in ieder geval zeker wat je hebt gevonden
shabbay schreef:Ja idd. Dit is een picknick deken. Die vouw je en rol je op, en maak je dan met het klittebandje vast. De zwarte kant is een waterafstotend de laag die je op het gras legt, zo blijft de bovenkant van de deken droog en wordt je dus niet nat als je er op zit
(ik met mijn paardendeken, komt ervan als je teveel met bokkers omgaat, whahaha!!!! Grapje!)