Pony krijgt bij 'intensief' rijden (ik denk vooral als het warmer is en er gezweet wordt) wondjes voor de singel. Pony heeft dit niet in de winter, enkel in de zomer. Waarschijnlijk omdat hij in de winter wat dikker in het haar zit en er ook niet zo veel, lang & intensief gereden wordt.
Dus .. oplossingen .. iemand?
Er zijn al ontelbaar verschillende singels geprobeerd: gewoon, neopreen, wol, voorgevormd, extra zacht, ... Als iemand nog wat anders weet mag dit altijd verteld worden

Zadelpasser zei dat er een soort singel was die misschien wel een oplossing kon zijn, iets van een S-singel? Iemand hier ooit van gehoord? Zou niet zomaar in iedere winkel te krijgen zijn enzo. Singel zou aan de zijkant in een boog naar achteren lopen, en aangezien daar zijn probleemzone zit .. Hij heeft teveel vel wat dan voor de singel gaat "ophopen" (of hoe moet je dat zeggen) en daardoor ontstaan er wondjes. Bij het boomloze zadel was dit niet omdat de singel daar iets verder naar achteren zit ..
Iemand ervaring met die singel?
Of een andere optie die misschien zou kunnen werken?
Alle hulp is welkom
)
) geprobeerd qua singels en/of wolletjes en hoesjes en weet ik het.. wat er maar mogelijk was

(weet ik jammer genoeg uit ervaring).