Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

En ik zou zeker voor leer gaan, zeker als je weer 20 jaar met zo'n zadel kan. Een kunststof houd dat denk ik niet zo lang voll
)! Dat geeft me inderdaad wat tijd om verder te kijken (sparen!). Binnenkort studeer ik af, dus dan krijg ik sowieso wat meer ruimte, financieel gezien. Bedankt voor jullie adviezen!
Suus_Boytje schreef:Zit een kieffer prettig, en is het ook een goed zadel?
Ik krijg miss een eigen paard![]()
Ben erg heppy, weet iemand trouwens wat nou zoo "nuttig" bericht is wat je nodig hebt om in dat ene forum te komen?
Typ gewoon heel veel letters, dan is het vast goed genoeg xD
Ciao guys!!!!!
P.S. Zit een kieffer ook goed voor een paard?
MyrtheNH schreef:Is een zadel na 20 jaar niet vreselijk doorgezakt?
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat een zadel na 20 jaar nog lekker zit...
Maar het ligt en zit nog perfect. Er zit een stiksel 'lossig' bij de rechterkniewrong, en het leer aan de kanten van de lepel begint dus aardig te verslijten. Maar structureel zit het zadel nog perfect in elkaar. Vandaar dat ik ook besloten heb om (als dit zadel niet te redden is, of als dat financieel niet aantrekkelijk is) toch voor een andere Kieffer te gaan. Tegen die tijd zal ik dan bij een verkoper langsgaan met een ruim assortiment tweedehands zadels.
Bips, ik dacht dat alleen mijn oma dat nog zei! Toen ik klein (jaar of 6) was verbeterde ze me toen ik het over mijn kont had: dat noemen we in dit huis 'bips'. En dat strenge hoofd erbij, haha! Maar dat is een beetje erg off-topic.
)