Knight Rider Commodore Dressage Close Contact

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Eponastable

Knight Rider Commodore Dressage Close Contact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 16:02

Wie o wie heeft er hier een Knight Rider Close contact?
Ik vind zo weinig info op het net, indien iemand ze heeft kan je mij foto's laten tonen?
Ben namelijk op zoek naar een zadel dat er enorm op leek en misschien hetzelfde was maar in die tijd was het zadel niet gepast op mijn paard (maar nu heb ik er een andere bij)
Knight Rider Commodore Dressage Saddle

Alvast bedankt!
Afbeelding

Intervarno

Re: Knight Rider Commodore Dressage Close Contact

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 16:48

Aan een stip-topic heeft de ts niets meiden Knipoog

@ ts: Ik weet niet in welke omgeving je woont, maar ik weet dat bijvoorbeeld Ruiterplus in Rosmalen alle zadels van Knight Rider verkoopt. Misschien kun je hun eens bellen/mailen? Zij kunnen je er vast meer over vertellen. Lachen (http://www.ruiterlplus.nl)

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 19:58

Heb ooit de kans gehad om met mijn vroeger kieffer dressuurzadel om te wisselen maar het lag niet goed op mijn paard maar tjeej dat zadel was hemel op aarde, ik zat daar zo lekker stabiel in!

Had een PM van een bokker ze sprak mij van een winkel S&K als ik me niet vergis...

Ik ben uit België en vind hier blijkbaar minder info over, als je googeld op Knight Rider Commodore Dressage dan vind je wat meer informatie...

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 14:58

Nou dacht ik ook dat het zadel dat ik op het oog had een dressuurzadel is van Santa Cruz juist hetzelfde als deze...

Kent iemand dat?

Ben Vrij zeker aan de logo's te zien dat het zadel dat ik zocht de Santa Cruz is Go jij! Go jij!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 17:55

Moderatoropmerking:
Ik heb een heleboel stip reacties verwijderd. Als je op de hoogte gehouden wilt worden plaats je geen stipje maar neem je een abonnement op dit topic of je bookmarkt het.