Joany-pony, mooi dat het daar erbij staat. Gewichten vallen bij sommigen nog wel tegen, maar goed om de info te kunnen vinden zo.
Natuurlijk is de ligging op het paard het belangrijskte en hoe het zit voor mij, maar ik ga gewoon aangeven dat het gewicht dus ook zwaar meetelt. Wat hij dan niet zwaar vindt, zal voor mij anders voelen, maar ik ga het proberen. Tenslotte moet je het wel op je paardje krijgen elke dag......Anders heb je niks aan een passend zadel, toch?
Denk er trouwens al lang over en heb naar kunststof gekeken ook, maar als ik zadel baal ik enorm. Daarna ligt het eenmaal en denk ik ach, wel een erg fijn zadel......Maar moeten bijkomen van het zadelen elke keer is ook niks. En daarbij als het makkelijker zadelt leg je het ook in 1x beter erop. Nou moet ik echtheel erg mijn best doen het goed liggend te krijgen wat ik nog het ergste vindt en erg inspannend is ook. Verder alles oke hoor, hahahahahahaha
In welk opzicht vinden jullie eigenlijk een equiflex ook anders zitten?
En hebben jullie daar nog bepaalde pads onder die je juist wel prettig vindt of juist helemaal niet?Ik zat zelf te denken dat het best anders kan zijn ook.
Joany-pony, hahaha als je de censuur aan hebt zal het idd wel vreemd zijn, hahahahaha. Hier was duidelijk te zien dat het hier zou moeten zijn, hahahahahahaha