Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
vonneke schreef:dus dan heb je voor 130 euro een super fijn hoofdstel wat te vergelijken is met andere hoofdstellen van gerenommeerde merken?
Nouvel schreef:[naam] schreef:dus dan heb je voor 130 euro een super fijn hoofdstel wat te vergelijken is met andere hoofdstellen van gerenommeerde merken?
ben inderdaad wel heeeel benieuwd dan!

Nouvel schreef:Ik heb de HB Turijn in het bruin (2x), voor het geld dat ze kosten kun je inderdaad super kwaliteit verwachten.
Ik heb ze veel ingevet en inmiddels zijn ze redelijk soepel (alleen de neusriem blijft wat stijf), het is met dit leer een kwestie van heel goed onderhouden en dan gaat het wel.
Ik vind het model erg mooi, en ze staan ook heel mooie bij mijn paardjes!
vonneke schreef:Nouvel schreef:Ik heb de HB Turijn in het bruin (2x), voor het geld dat ze kosten kun je inderdaad GEEN super kwaliteit verwachten.
Ik heb ze veel ingevet en inmiddels zijn ze redelijk soepel (alleen de neusriem blijft wat stijf), het is met dit leer een kwestie van heel goed onderhouden en dan gaat het wel.
Ik vind het model erg mooi, en ze staan ook heel mooie bij mijn paardjes!
ik denk dat je bedoeld dat je GEEN super kwaliteit kunt verwachten?