Nou de mijne is afgelopen 2 maanden al 3x opgevult !!!
Voor mij nieuw maar 2e hands zadel gekocht... Lag niet goed, eerst maar is op laten vullen, lag beter maar nog niet goed.. Zadelmaker laten koen, nou tot 2 x toe niet op komen dagen. Volgende zadelmaker laten komen, maar goed ook want ik had de verkeerde kant op laten vullen, als hij niet was komen kijken. Nou opgehaald, is hij enigsinds scheef, rechts dikker als links. Zadel terug naar de zadelmaker. En nu, links dikker als rechts en een singelstoot vergeten onder de kniewrong door te halen. Dit moet dus opnieuw losgehaald worden. Kan dus weer terug, en mijn zadel ligt nog niet helemaal goed !!!!
Word hiet zo moe van, bijna de neiging deze te koop te zetten en zelf gewoon een nieuw zadel te kopen 
Maar normaal zou ik zeggen: niet om de zoveel tijd je zadle opvullen. Maar wanneer je merkt dat hij minder gaat liggen of dat de onderkant dun word. Want waarom zou je je zadel op gaan vullen als hij gewoon goed ligt, dan kan hij er toch alleen maar slechter op worden? (overigens zei ze zadelmaker ook dat hij het een fabeltje vind dat het om het halfjaar zou moeten)