Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
monsterrs schreef:En wat is het verschil tussen freeform en freemax?
DubbelDun schreef:Ik weet niet of deze een meeverend kopstuk heeft (zoals de FreeForm)of dat er verwisselbare (en dus vaste maten) kopstukken in kunnen/moeten (zoals de FreeMax).
Het is dezelfde kwaliteit als een leren uitvoering, alleen door het materiaal gebruik kan hij goedkoper gemaakt worden.Citaat:En ze hebben van de freeform ook economy kwaliteit, maar is die een beetje betrouwbaar?

En wil trouwens helemaal geen kniewrongen ook want daarmee ga je alleen maar breder zitten en verlies je contact met je paard. De wrong-seatsaver is dus helemaal perfect voor mij : werkt zoals de wrongetjes van de Ghost of de oortjes van een stockzadel : geven heel veel steun en stabiliteit aan je been , en daarbij het supergoede contact en de pommel en cantle...blijft ideaal.monsterrs schreef:Aaah bedankt voor je reactie!
En kwa betrouwbaarheid van de goedkopere zadels, bedoel ik vooral de duurzaamheid. Dat het niet na een half jaar allemaal weggeschuurd en versleten is.
Maar jullie hebben verder niks over het thomas cook zadel?
De freeform en de barefoot lijken allebei erg fijn. Ik zalz zowiezo van de barefoot test service gebruik maken. Jammer dat ze dat niet bij veel meer zadels hebben/doen.
Mijn pony heeft een erg korte rug ( d pony), zou er dan ook verschil zijn in welke het beste geschikt zou zijn? De freeform of de barefoot?
Monsterrs