Eurostar SimiLaeth: welke kleuren verkrijgbaar?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Esther28

Eurostar SimiLaeth: welke kleuren verkrijgbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 10:31

Ik wil graag mijn nep Ankypads vervangen door Eurostar SimiLeath pads omdat ik die veel beter vind liggen. Maar in welke kleuren zijn deze allemaal te verkrijgen (zowel effen als tweekleurig?)
Zou graag dezelfde kleuren hebben als de nep Anky's die ik nu heb, grijs, bordeaux en olijfgroen.
Edit: wat zijn nog meer fijne,voorgevormde pads van ditzelfde materiaal?
Qua merk maakt het me niet heel veel uit, maar omdat ik met ES een goede ervaring heb, zoek ik eigenlijk dezelfde als ES, in ieder geval zelfde materiaal en voorgevormd.

Bijv. deze, naar mijn idee is deze ook voorgevormd
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 24-08-08 11:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Jantine_

Re: Eu?rostar SimiLaeth: welke kleuren verkrijgbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 10:35

bij www.ooteman.nl de effen in de kleuren : Hazel, Room, Zwart, Marine, Peacock, Smaragd, Umbra en wit voor 49.95
en de gekleurde: brandy, rose, ebben, hazel, jade, olive, smaragd, irish, peacock, en rose-ebony voor 53.95 & twee voor 90 euro!

BrankaZ

Re: Eurostar SimiLaeth: welke kleuren verkrijgbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 11:38

Wil je persé Eurostar of ook andere merken? Want b.v. Harry's Horse en PK hebben ook voorgevormde pads. Laatste merk is wel wat dunner, maar vind ik erg fijn liggen op mijn paard. Bovendien ook goedkoper dan Eurostar. Heb daar ook een pad van waar ik erg tevreden over ben.
De Vantaggio pad van Ooteman heb ik een keer in mijn handen gehad, maar die vond ik qua kleur niet echt mooi en wat slap/dun voelen. Maar dat is mijn persoonlijke mening Knipoog

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 12:20

Nee hoeft niet ES te zijn, mag ook andere merken, als ze maar voorgevormd zijn en ong. net zo dik als de anky's. Die vind verder wel fijn, alleen liggen ze gewoon niet goed op mijn paard.

filou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 12:27

Ik heb zelf de PK pads, vind ze persoonlijk heel erg fijn en liggen op mijn paard. Schuift ook niet en neemt goed vocht op.
Vantaggio heb ik bij Ooteman een keer in mn handen gehad (omdat ze in vergelijking aardig goedkoop waren), maar die vind ik echt waardeloos. Dun en slap, minder mooie kleuren en de onderkant voelde ook niet helemaal ideaal... Maarja dit is mijn mening misschien zijn er wel mensen die juist zweren bij Vantaggio Knipoog

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 12:32

Qua kwaliteit en dikheid vind ik die nep Ankys dan weer wel fijn, alleen de vorm is echt waardeloos op mijn paard. Het trekt strak op de schoft, hoe hoog ik hem ook in de kamer trek. Daarom wil ik wel de iets gelijks alleen dan met een vorm er in.