Rabobank deken

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Rabobank deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 16:31

Ook net weer, 2 rabobank dekens waar mensen massaal geld op bieden, vind dit zo jammer dat dit word verkocht...
Heb je eindelijk zo'n deken gewonnen, gaan mensen m kopen, zo is er niet echt veel meer aan.

Ik vind eigenlijk echt dat je zo'n deken/dekje moet winnen Nagelbijten / Gniffelen

Iemand mening? Clown

CalvinM

Re: Rabobank deken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:33

Gebruik de zoekfunctie even, hier zijn al ontzettend veel topics over!

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:34

Helemaal mee eens Ja
Die dingen zijn er om te winnen, niet om te kopen.
Naja, persoonlijk zou ik er nooit een kopen, die kun je alleen verdienen vind ik Lachen

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 16:36

Chrissie_ schreef:
Helemaal mee eens Ja
Die dingen zijn er om te winnen, niet om te kopen.
Naja, persoonlijk zou ik er nooit een kopen, die kun je alleen verdienen vind ik Lachen

Ja idd.
Zelf heb ik ook een deken gewonnen, maar zou m nooit verkopen

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:37

tsja, ik kan me voorstellen dat je hem verkoopt als je er toch weinig mee doet. Levert ook nog aardig geld op.
Volgens mij moet je het een beetje zien als een Anky dekje end. Tis op een gegeven moment "in" en staat stoer natuurlijk rabobank op je deken. of je hem nou wel of niet gewonnen hebt.

zou mij echt niets uit maken als ik mij rabo dekje zou verkopen. Zijn zoveel dingen in de wereld die sommige mensen kopen en eigenlijk niet verdient hebben.

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:37

Lijkt me leuk om zo'n deken of dekje te winnen, maar ik heb hier in de buurt nog nooit een concours gezien waar dat als prijs beschikbaar gesteld was.
Ik heb gezien wat er op die dekens werd geboden en ik heb zoiets van: 'waarom geef je zoveel uit aan een deken van niet al te beste kwaliteit, alleen omdat er Rabobank opstaat?'
Voelt natuurlijk heel wat om zo'n deken te hebben, vooral omdat je hem zelf niet gewonnen hebt, maar het lijkt heel wat Clown

Als er een zadeldekje wordt aangeboden van Rabobank bied ik wel eens mee, maar 20 is echt de max. Ik zou hem ook nooit gebruiken voor wedstrijden, maar ik vind hem wel leuk Haha!
Alleen er zijn mensen die zo gek zijn er 50 euro voor te geven, dus tot nu toe heb ik er nog geen Vork

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:38

Net zoals die Laurens v Lieren dekjes toch? Daar ging het toch ook zo mee? Al is dat wat minder gebonden aan iets wat je behaald hebt!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:39

waarom zou je een rabobank deken willen dan Nagelbijten / Gniffelen Als ik hem win gebruik ik hem wel hoor, maar waarom zou je het gaan kopen Verward

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:41

Als je hem koopt dan lijkt het net alsof jij super goed rijdt en alles wint, denk dat dat er zo iets achter schuilt.
Wees eerlijk als je zo goed bent dan kun je die dekjes en dekens zo winnen.
En anders is het simpel dan ben je nog niet goed genoeg Knipoog

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 16:43

_Mel schreef:
Net zoals die Laurens v Lieren dekjes toch? Daar ging het toch ook zo mee? Al is dat wat minder gebonden aan iets wat je behaald hebt!

Ik heb er al veel voorbij zien komen bij de aangeboden paardenspullen, maar volgens mij valt het met deze dekjes wel mee. Die zijn niet zo gewild.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 20:11

Laurens van lieren dekje is toch wel wat anders Nagelbijten / Gniffelen
Rabobank is echt zo'n (hoe zeg je dat) bekend iets, laurens van lieren's handtekeningetje op een dekje niet zo...

Rabobank is gewoon zegmaar sponsor van bekende ruiters etc.

Maar ik sluit me aan bij Esmee,
Citaat:
Als je hem koopt dan lijkt het net alsof jij super goed rijdt en alles wint, denk dat dat er zo iets achter schuilt.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:21

Ik sluit mij er idd bij aan. Al biedt ik wel heftig als ik de Grolsch deken weer voorbij zie komen Vork

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:35

Ezmee schreef:

Nou hier ben ik het totaal niet mee eens. Ik had wel een donkerblauwe Rabo deken gekocht, hij was gewoon heel simpel, donker blauw en er stond Rabobank op. Ik kan die toch ook gewoon mooi vinden? Verward Ik heb nog nooit van mijn leven wedstrijden gereden en iedereen om me heel weet dat ook wel, heeft dus weinig zin om net te doen alsof ik die gewonnen heb.. Verward Ik vind het een mooi deken en het was precies het model die is zocht.

Verder kun je die dekjes/dekens toch ook gewoon mooi/chique vinden? Dat zijn ze toch ook wel? Ik snap het probleem eigenlijk niet. Stel je voor dat er op een wedstrijd 2 mensen in hetzelfde klasse zijn die met zulke dekjes/dekens rijden, alsof je aan ze kunt zien wie er een nu wel gewoon heeft en wie niet Rolleyes Jullie snappen niet waarom iemand zo'n dek wil die 'm zelf niet gewonnen heeft maar ik snap niet waarom jullie je je daarom druk maken eigenlijk? Beetje jaloezie ofzo misschien..? Als iemand het geld ervoor over heeft laat ze zo'n dek toch lekker kopen? Maar jullie vinden het zeker not done als een recreatie ruiter ermee durft te rijden Wow!

En dit
Ezmee schreef:

Slaat al helemaal nergens op.. Ja dat doe je ff 'zo'... JUllie hebben echt zo'n instelling van ' Nee die moet je winnen anders is het niet eeerlijk' Verdrietig Kom op, alsof de paardenwereld eerlijk is Slapen

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:40

Ik vin dook echt dat je die dekens en dekjes moet winnen, als ik 50 euro voor een dekje uitgeef, dan is dat zowieo niet vor een rabobank dekje, dan koop ik veeeel liever een eurostar *LOL*

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 20:42

Ik heb een Rabobank Talenten Trophy deken (zo'n knaloranje dus) en ik heb hem gekregen van iemand die bij de Rabobank werkt. Ik gebruik hem als deken voor het in en uitstappen... Overigens zijn de dekens van super kwaliteit! Ach, iedereen weet toch dat ik geen wedstrijden rijd dus ik zie het probleem ook niet. Knipoog

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 21:02

Kijk als je erover gaat zitten liegen, zou ik me kunnen voorstellen dat je je daaraan zou kunnen ergeren als iemand die 'm wel gewonnen heeft.. maar aan de andere kant je rijdt die wedstrijd toch niet speciaal om zo'n dekje te winnen? Vaak wint iemand 'm en vinden ze het totaal niet speciaal oid, en zetten ze 'm dus ( Knipoog ) te koop..

Tja je kan er dus niet omheen.... of je moet in je advertentie zetten ' Je mag 'm alleen kopen als je wedstrijden rijdt!' ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 21:04

Hoezo, je kunt ze alleen winnen...
Dingen zijn gewoon via de Rabobank te koop Haha!

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 21:05

Lia_ schreef:
Hoezo, je kunt ze alleen winnen...
Dingen zijn gewoon via de Rabobank te koop Haha!

Alleen voor mensen die er werken heb ik gehoord..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 21:09

Ze hebben heel lang gewoon op de rabobank site gestaan waar je ze gewoon kon bestellen.
Stalgenote heeft er daar één besteld Haha!

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 21:10

Lia_ schreef:
Ze hebben heel lang gewoon op de rabobank site gestaan waar je ze gewoon kon bestellen.

Ik heb al heel vaak gezocht, maar ik heb nog nooit iets kunnen vinden. Ik wou namelijk zo'n dekje, want die vind ik wel mooi, gewoon voor training.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 21:12

Helma_Amber schreef:
Lia_ schreef:

Ik heb al heel vaak gezocht, maar ik heb nog nooit iets kunnen vinden. Ik wou namelijk zo'n dekje, want die vind ik wel mooi, gewoon voor training.

Jaja! volgens mij wil je net doen alsof je super goed kunt rijden en je die gewonnen hebt ROFL ROFL ROFL ROFL

Geintje hoor

Maar volgens mij zijn ze inderdaad bij de Rabo site te koop ja....

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 22:36

Het is mijn mening en jij bent het er niet mee eens maar zo denk ik erover.

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 22:38

Ik lees trouwens 'erg duur voor niet al te beste kwaliteit', maar ik heb een tijd een zweetdeken van rabobank gebruikt (niet gewonnen maar gekregen) en die was echt lekker dik en stevig. Een stuk lekkerder dan mijn divozaatje van 20 euro!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 01:18

Ezmee schreef:
Het is mijn mening en jij bent het er niet mee eens maar zo denk ik erover.

Dus jouw mening is dat iedereen die met zo'n dekje rijdt, zonder dat ze die gewonnen hebben, het alleen doet om te doen alsof ze goed kunnen rijden? Verward Lips are sealed (haha beetje moeilijke zin...amerikanen ook ROFL )

Vind je dat niet een beetje kort door de bocht?

Ezmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 09:38

Nee helaas niet kort door de bocht. Mag ik hier mijn mening uiten of niet?