Ervaringen QHP regendekens?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_SteR_

Ervaringen QHP regendekens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-08 13:52

Helaas komt het slechte weer er weer aan, dus ben ik druk op zoek naar een nieuwe regendeken voor mijn paard. De regendeken die ik 2 jaar geleden gekocht heb, is aan vervanging toe.

Nu zag ik op de online website van Pegasus Ruitersport QHP dekens in leuke kleuren staan, voor iets minder dan €50,-.

Nu vraag ik me af, hoe zijn de dekens van QHP? Hebben de dekens een goede pasvorm, blijven ze wind- en waterdicht enz.

crabbybitch

Re: Ervaringen QHP regendekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 13:55

_SteR_ schreef:
Helaas komt het slechte weer er weer aan, dus ben ik druk op zoek naar een nieuwe regendeken voor mijn paard. De regendeken die ik 2 jaar geleden gekocht heb, is aan vervanging toe.

Nu zag ik op de online website van Pegasus Ruitersport QHP dekens in leuke kleuren staan, voor iets minder dan €50,-.

Nu vraag ik me af, hoe zijn de dekens van QHP? Hebben de dekens een goede pasvorm, blijven ze wind- en waterdicht enz.

De dekens zijn prima...helaas qua verzenden en afwerken van bestellingen vindt ik pegasus niet fijn!!Ik heb iets besteld en aan de telefoon kreeg ik te horen dat het gelijk verstuurd is onder rembours!
N 4 weken te hebben gewacht op mijn bestelling en ik regelmatig heb geprobeerd ze aan de foon te krijgen,kreeg in een mail.
Mijn bestelling was niet op voorraad....

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 13:55

ik heb er 3 jaar geleden eentje gekocht.
ik vind ze wel vrij ruim vallen.
pony heeft normaal maat 165 en bij deze deken is hij eigenlijk wat te groot.
deken is nu na drie jaar aan het doorlekken,maar is ook vrij logisch aangezien mijn pony wel tig keer per dag rolt waardoor de buitenlaag beschadigd en waterdoorlatend word.
hij staat er dag en nacht mee buiten in de periode dat een regendeken bij hem nodig is.

prima deken is het hoor Lachen

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-08 14:32

Ik had er een voor mijn shet. Ik vind het een hele mooie deken, super goede pasvorm en mooie lange staartvlap. Ze heeft hem alleen niet vaak opgehad, dus over de kwaliteit kan ik niet echt iets zeggen.

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 01:25

Ik heb er een van QHP, maat giraffe *215* deken is super Ja
Sterk, goed waterdicht en fijn geprijst Haha!
Afbeelding

Marielle82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 01:44

Goede kwaliteit deken!
Idd sterk, licht van gewicht, en fijn geprijst.

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-08 15:30

Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb de deken toch maar bij Pegasus ruitersport gekocht, ze hadden namelijk nog meer goede aanbiedingen.
Ik ben benieuwd!