Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
marlies85 schreef:Ik persoonlijk zo bij geen van beide gaan kijken.Maar als ik moest kiezen zou ik toch voor divoza gaan.Ik denk dat ik dan voor een pagonyzadel o.i.d. zou kiezen
dobbel schreef:zadelmarkt, nooit heengaan voor zadels in iedergeval.
divoza heeft prima zadels, alleen missen ze de vakkundigheid van het aanmeten, dus dat zou je door een zadelmaker moeten laten doen.

fransje23 schreef:Is niet echt een keuze natuurlijk...tenminste dat hoop ik....Zadelmarkt is troep...dus die valt al af..
germie schreef:topicstarter heeft het over startzadels. Dat zijn de zadels van 200 euro. Dus gelijkwaardig aan die van Zadelmarkt. En die zijn heel wat minder dan de B of A merken.
Overigens, Rossner en Pagony hebben hetzelfde binnenwerk, dezelfde boom dus. En die bomen zijn niet echt goed. Wel beter dan van de startzadels uiteraard.
Die startzadels van Divoza is ook troep. Een goed zadel kan ook niet echt goedkoop zijn, zeker niet nieuw. Goed materiaal en vakmanschap kost nu eenmaal geld.