TIP: Hoe krijg ik mijn witte halster weer echt wit????

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Juf_Sanne
Woonplaats: In een heel knus huisje met allemaal lieve beestjes!

TIP: Hoe krijg ik mijn witte halster weer echt wit????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-08 06:35

Jullie kennen dit probleem vast wel.
Je bent naar een keuring geweest met je witte nylon halster, maar aan het eind van de dag is hij niet echt wit meer te noemen.
Ik heb iets ontdekt!!!!
Ik had wceend energie actief poeder gekocht voor in mijn toilet. Dat is bruisend poeder en achterop staat dat het zelfs je toiletborstel weer mooi wit maakt.
Toen ging er bij mij een belletje rinkelen. De toiletborstel is toch ook van nylon????
Ik heb gisteren mijn halster en mijn halstertouw in een emmer met deze poeder gezet, een half uurtje in laten trekken en daarna nog even nagepoetst met de afwasborstel. Hij is volgens mij nu nog witter dan ie was toen ik hem kocht, hihi

Cadaz

Re: TIP: Hoe krijg ik mijn witte halster weer echt wit????

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 06:42

handig om te weten Haha!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 06:54

Goed idee. Lachen
Toch zou ik hem nog in de wasmachine gooien nadat je hem in de toiletreiniger gezet hebt.
Als er nog iets van dat spul achterblijft in het halster en je paard gaat zweten of het regend,komt dat bijtende spul op je paard,en dat is niet fijn lijkt me.

Ik had ook alles al gebrobeerd om mijn halsters schoon te krijgen,maar ik heb de hoop opgegeven met de jaren. Lachen
Nu heb ik alleen nog touwhalsters,die worden wel mooi schoon in de wasmachine.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 09:07

zou inderdaad wel even nog in de wasmachine doen, het spul zelf bijt echt voor je paard..