omdat ik een paar dagen daarvoor een topic had gelezen met een paard die ook dáár droge plekken had, en dus toen ik dat bij Rasta zag moest ik gelijk daaraan denken, maar kep er eigenlijk niet bij stilgestaan dat ie ook gewoon goed kan passen, maar er was daar nogal een groep mensen die zeiden dat het zadel teveel druk achter had en te weinig voor, dus vandaar dat ik dit me al een tijdje afvraag
Lara_Silver schreef:TS, zeg jij nu echt dat die manege je laat rijden met door jou zelf geknutselde dekjes onder het zadel? Wow dat vind ik vrij.. bijzonder.

jah, maar er zit echt 2 lagen vulling in enzo, en echt veel gekeken naar mn echt gekocht dekje en het is niet zo heel veel anders hoor
ik rij er nog niet mee, ben er nu een aant maken 
rasta_love schreef:omdat ik een paar dagen daarvoor een topic had gelezen met een paard die ook dáár droge plekken had, en dus toen ik dat bij Rasta zag moest ik gelijk daaraan denken, maar kep er eigenlijk niet bij stilgestaan dat ie ook gewoon goed kan passen, maar er was daar nogal een groep mensen die zeiden dat het zadel teveel druk achter had en te weinig voor, dus vandaar dat ik dit me al een tijdje afvraag
ik denk dat ik te vroeg geschreeuwd heb
maar juist hierdoor twijfelde ik heel erg en tis niet zo'n prettig idee als je bedenkt dat je lieveling 6/7 uur, soms wel meer, per week met een zadel loopt die niet lekker ligt, snappen jullie? niet dat ik er veel aan kan doen de rest van de dagen, maar toch
Laatst bijgewerkt door Tanja op 16-08-08 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, graag alles in 1 bericht of gebruik aub de editknop.