Waar hoofdstel met hoge neusriem kopen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_Marlis_

Waar hoofdstel met hoge neusriem kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 17:28

kan iemand mij vertellen waar ik een hoofdstel met hoge neusriem kan kopen? Ik zie ze alleen met lage of gecombineerde neusriem. Of met s&t, maar daar zijn we de komende 300 jaar ofzo niet aan toe, dus ook geen idee Vork
Gecombineerde neusriem zonder sperriem is ook geen optie, omdat dat bij wedstrijden per se een sperriem aan moet zitten...

Wie o wie weet waar ik zo'n hoofdstel kan vinden? En dan het liefste niet al te idioot geprijst Clown

LizMD

Re: Waar hoofdstel met hoge neusriem kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 17:33

Divoza heeft een hoge neusriem (los) voor 22,67.

En als je even googled op "hoofdstel engelse neusriem" oid vind je vast ook wel het eea.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 17:35

Kun je het lusje van de gecombineerde neusriem er niet af laten halen en dicht laten naaien bij een zadelmaker?

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 17:37

In mijn onderschrift staat een link Vork

Heb rondgenaaide trenshoofdstellen met een hoge neusriem voor een (in mijn ogen) schappelijke prijs Lachen

kadansjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 18:08

Dan ben je opzoek naar een Engels hoofdstel of niet?
Zonder sperriem?
Je hebt ze daar ook met sperriem
Je kan een kijkje nemen bij www.robinsons-uk.com of bij andere engels sites....

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 23:07

www.equimatch.nl heeft ze ook. Ik heb gewoon het lusje eruit laten halen door de zadelmaker, dat is heel netjes gebeurd, voor maar 3 euro. Foto's in mijn profiel.

_Marlis_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-08 12:59

Bedankt voor alle reacties!! het blijkt dus toch mogelijk, gelukkig Knipoog Zal zo eens op de site van equimatch kijken, is lekker dichtbij voor mij.

@lizMD: Ik meot eigenlijk helemaal een nieuw hoofdstel hebben, en weiger de fabrikanten van paardenspullen nog rijker te maken dan ze al zijn door eerst een hoofdstel met gecombineerde neusriem te kopen, en dan ook nog eens een losse neusriem Vork Maar gezien de reacties van Nibbit en Petra_O is het dus wel een optie om zo'n hoofdstel te kopen en het lusje eraf te laten halen.

@ bromfiets: ik zal je zo even PM en.

@ maximiliaan: Ik ben inderdaad op zoek naar een engels hoofdstel, zónder sperriem. Ik bestel liever niet uit het buitenland, maar in elk geval bedankt voor de tip, ik zal de link in elk geval opslaan!

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 19:20

Heb nog even verder gezocht, weet niet wat je budget is? Maar de hoofdstellen van Cavallo zijn allemaal te leveren met een hoge neusriem.
De paardenconcurrent heeft er ook 1 met engelse neusriem (á €159,-)
Wica's ruitersport heeft er 1 voor €119,98 (met los lusje waar de sperriem aan zit)
Equimatch heeft zo'n heel mooi plat, leren Engels hoofdstel met hoge neusriem voor €56,93.
Ruiterwebshop heeft ook zo'n engels hoofdstel voor €48,75.

Oakland1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 18:22

Je kan ook een Pagony S&T kopen en er het stangbakstukje afhalen. Heb je ook gelijk een reserveteugel, en ze zijn niet belachelijk duur, vind ik persoonlijk!
Edit, Zadelmarkt heeft er een erg mooi (geloof de Jumper), maar als je op de prijs afgaat zal het niet veel soeps zijn, maar desnoods als tijdelijk, voor €35. En dan doorsparen voor een mooier, terwijl je toch op wedstrijd kan zonder sperriem.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 19:41

Ik heb er een te koop, een nieuw silverline hoofdstel met hoge neusriem. Als je interesse hebt moet je t even laten weten, dan stuur ik je een foto Lachen Ik heb em overgekocht uit een faillisementsverkoop, winkelprijs was 89,95. Ik vraag er 35 euro voor.