zadeldekje met doodskopjes

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

just_kiki

zadeldekje met doodskopjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 14:06

Tja, zie mijn titel. bestaan die ?

aangezien ik net me nieuwe (zweet)deken + bandages binnen heb gekregen mét doodskopjes erop. zou ik ook graag een dekje willen met doodskopjes, bestaan die dus? Lachen

Afbeelding

sorry als dit hier niet hoort

Renee__

Re: zadeldekje met doodskopjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 18:33

Misschien van hetzelfde merk?

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-08 18:40

kon ze niet vinden Knipoog

Atchoo

Woonplaats: Nu nog in Utrecht, over een paar maanden in Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 20:06

Die zweetdeken is wel erg gaaf zeg. Het is dat ik nog een goede hier heb liggen Lachen

Ben wel benieuwd naar passende dekjes erbij. Al zou een normale grijze indezelfde kleur niet misstaan.

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:45

Ik heb ooit een wit dekje laten bedrukken met een zwarte doodskop erop. Bij de ruitersportzaak kunnen ze HH artikelen naar wens bedrukt bestellen, doen ze bij HH zelf. Veel rare reacties reacties op m'n dekje gehad hoor, heb hem uiteindelijk maar weggedaan. Stond wel stoer op m'n friese ruin, maar als ik op het strand reed en oudere mensen tegenkwam die m'n paard stonden te bewonderen, kreeg ik wel rare blikken toen ze m'n dekje spotte en durfde ze ook geen opmerking te maken (gebeurt nog wel eens, m'n knappe paard is een echte aandachttrekker).

chicolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 09:46

Sisco4life kan wel een dekje mooi + goedkoop voor je bedrukken *LOL*

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-08 11:31

BopjeBo schreef:
Ik heb ooit een wit dekje laten bedrukken met een zwarte doodskop erop. Bij de ruitersportzaak kunnen ze HH artikelen naar wens bedrukt bestellen, doen ze bij HH zelf. Veel rare reacties reacties op m'n dekje gehad hoor, heb hem uiteindelijk maar weggedaan. Stond wel stoer op m'n friese ruin, maar als ik op het strand reed en oudere mensen tegenkwam die m'n paard stonden te bewonderen, kreeg ik wel rare blikken toen ze m'n dekje spotte en durfde ze ook geen opmerking te maken (gebeurt nog wel eens, m'n knappe paard is een echte aandachttrekker).

is dat dan echt een 'stofje' of steentjes Lachen ?
want zoek wel iets dat je ook echt kan zien vanaf een afstandje Knipoog

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 09:36

Was een flock-print. Vraag maar bij de ruitersportshop bij je in de buurt. Als ze HH verkopen kunnen ze het ook voor je laten bedrukken of borduren bij HH. Was echt heel goed zichtbaar en bleef na tig keer wassen nog netjes erop zitten.