ik ben niet zo goed in duits en snap nou niet precies hoe je nou zoiets moet bestellen..
Ik hoop dat iemand me kan helpen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Citaat:Bitte bestellen Sie formlos per Email, beschreiben Sie Ihre gewünschten Artikel möglichst genau in Farbe/n und Größe und bitte die Lieferadresse nicht vergessen. In der Regel melde ich mich noch am selben Tag zurück um Lieferzeit und Zahlungsart zu klären.
, misschien ben je in de war met een ander forum. opala schreef:Dat heb je verkeerd gelezen, misschien ben je in de war met een ander forum.
aerdenhout1 schreef:Misschien oftopic, maar dit soort teugels heb ik vroeger ook gehad. Welliswaar niet in deze moderne kleurtjes en gewoon wit.
Ik wil je toch even waarschuwen, want ze rekken als de hel!
Na een aantal weken heb je een paar leidsels i.p.v. teugels.
Ze houden wel fijn vast.
Gitt schreef:Weetje toevallig iemand nu met zo'n grote bestelling bezig is?
aerdenhout1 schreef:Misschien oftopic, maar dit soort teugels heb ik vroeger ook gehad. Welliswaar niet in deze moderne kleurtjes en gewoon wit.
Ze houden wel fijn vast.
Ze houden wel fijn vast.
opala schreef:Echt wel dat dat lekker liep, alleen je moet geduld hebben als ze het al nog eens doet.

DubbelDun schreef:En 'mijn' Duitse mevrouw is dus een andere als van Flechzügel
Maar aangezien er tegenwoordig Bokkers zjin die ook vlechten en de prijs nagenoeg gelijk is heeft het dus weinig zin meer om het spul uit Duitsland te halen of men moet idd 'mijn' verkoper prefereren én er moet voldoende animo voor zijn.
. Ik heb geduld, de teugel is nog niet helemaal doorgeknaagd