Arizona toch te lang?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RoosvanBlue

Arizona toch te lang?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 15:27

Ik ben druk bezig mijn draver in te rijden. Dit doe ik met een barefoot arizona en het gaat in principe ontzettend goed. Alleen nu we echt goed gaan trainen heb ik het gevoel dat ik toch te lossig zit in het zadel en aan de achterkant ligt hij ook niet mooi op mijn paard. Het is een maat 2. Zou ik (mijn paard) dan toch een maat 1 nodig hebben? Mijn bijrijdster is wat groter dan ik, is het verschil in de zitting erg groot? Anders zit zij straks weer klem.

Is er anders iemand in de regio leidschendam/voorburg/delft/ypenburg/leidschenveen die een arizona maat 1 heeft? Dat ik dat kan proberen?

dorientjuh

Re: Arizona toch te lang?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 18:23

Je kunt het beste even een foto plaatsen. Zo is het moeiiljk te beoordelen. Lachen Hoe lang heb je je barefoot al?

tessnie

Re: Arizona toch te lang?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 13:24

Heb je je barefoot bij een bekende dealer gekocht? Want zij kunnen jou het beste adviseren over welke keus goed is. Zij zijn immers experts. Ik heb die van mij in Beilen gekocht en heb eerst twee weken een zadel op proef gehad! Inmiddels heb ik nu een nevada en ben erg tevreden. Ook omdat ik eerst 2 weken heb mogen proberen en als ik het niets had gevonden was het ook goed geweest.
In scherpenzeel zit ook iemand die een verkooppunt heeft. Als ik jouw was zou ik daar heen bellen voor advies en dergelijke.