MyBarefoot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marlous

MyBarefoot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 12:17

Ik ga een boomlooszadel aanschaffen. Wilde eerst een arizona, maar het wordt nu denk ik een cheyenne met knop (vanwege korte rug van m'n pony)
Deze kun je samenstellen op http://www.barefoot-saddle.de/konfigura ... rator.asp.

Zijn er hier mensen die al een mybarefoot hebben? Ik ben wel benieuwd naar verschillende kleurkeuzes.. Foto zou leuk zijn!

pmarena

Re: MyBarefoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 12:23

Ik heb er nog maar 3 verkocht waarvan 1 voor mezelf. en 1 die net binnengekomen is en zometeen onderweg gaat naar ene bokker... dus denk niet dat er al veel zijn Knipoog

De kleurkeuzes zijn natuurlijk enorm , zie de configurator en de BoomloosRijden-site voor wat voorbeelden :

http://www.boomloosrijden.nl/zadelconfigurator.htm

Marlous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 12:28

Oh, dat zijn er niet zoveel haha. Ik wilde eigenlijk wat 'echte' foto's zien.

Maar dan kan er wel een slotje op, want verwacht niet erg veel reacties dan Tong uitsteken

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 12:39

Het kan nog zijn dat veel mensen in omliggende landen besteld hebben , maar ik verwacht het niet Tong uitsteken

Maar je wete nooit natuurlijk ! Ik dacht : ik zal je even waarschuwen dat je er niet al teveel van moet verwachten , hihi.

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 13:00

Zijn ze wel mooi?
Ik vind het er ook wel érg leuk uitzien Bloos
Hoe lang is het nog mogelijk om een zadel samen te stellen?

Marlous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 13:32

Succubi schreef:
Zijn ze wel mooi?
Ik vind het er ook wel érg leuk uitzien Bloos
Hoe lang is het nog mogelijk om een zadel samen te stellen?

Volgens mij is dat geen eenmalige actie ofzo. Dus er zit geen tijdslimiet aan verbonden.

Het lijkt mij ook wel gaaf. Maar ik twijfel nog wel een beetje om 'm een kleur te geven. Aangezien je een zadel voor lange tijd gebruikt. Misschien gaat de kleur dan wel vervelen. Of zijn er ineens een heeeleboel leuke dekjes te koop in allerlei kleuren, en dan past het weer niet bij je zadel Tong uitsteken

Waarom zijn de grandeur pads eigenlijk niet in meerdere kleuren te krijgen?

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 13:36

Ik had ook een arizona maar die was te lang voor mijn pony (1.43m) dus die weggedaan en ook een cheyenne met knop gekocht. De mybarefoot kan ik niets over zeggen, ik heb een cremello. maar wel kan ik je de cheyenne met knop zeker aanraden, wat een fijn zadel is dat!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 15:22

Het is geen 1-malige actie nee , maar het zou wel kunnen dat Barefoot op een dag besluit om ermee te stoppen omdat het wel wat lastig is in de productie , ban die andere zadels tussendoor maken. Dus ik zal er niet mijn hand voor in het vuur steken dat de mogelijkheid altijd blijft. Maar vooralsnog zijn ze wel van plan om het te blijven aanbieden hoor , een Cheyenne naar wens Lachen

De kleur kiezen is idd. lastig. Ik zou zelf ook geen al te uitbundig zadel doen want zou dan idd. ook bang zijn om het zat te worden. Maar doe je bvb. bruin of zwart gecombineerd met wat stukjes leer in je favoriete kleur dan is dat wel heel erg leuk natuurlijk ! Of op een stal waar meerdere paarden met de Barefoots gereden worden , allemaal een andere kleur pommel bvb. zodat de zadels goed herkenbaar blijven.

De Grandeur-pads worden wel in meerdere kleuren gemaakt , je kunt ze zo bestellen op www.grandeur.de .
Maar Barefoot heeft alleen de zwarte en bruine.

Anders wordt het ook echt waanzin om alles op voorraad te houden , voor alle modellen allerlei kleuren...dan heb je al een hele hal nodig alleen voor voorraad van de dekjes Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 16:05

pmarena schreef:
Ik heb er nog maar 3 verkocht waarvan 1 voor mezelf. en 1 die net binnengekomen is en zometeen onderweg gaat naar ene bokker... dus denk niet dat er al veel zijn Knipoog

Ik ben dus de nieuwe trotse eigenaresse van zo'n costum made zadel Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! ! Okee ik heb hem dan nog wel niet binnen maar verwacht hem deze of begin volgende week. Ik heb gekozen voor zwart met donker bruin (wel zo veilig) in maatje 1 en met fork.

Het ging mij primair om een cheyenne met fork en niet zozeer voor de kleurtjes. Maar die keuze was wel een leuke bijkomstigheid.

Zodra ik hem binnen heb zal ik foto's plaatsen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 15:10

Hierbij zoals beloofd de foto's van my barefoot (het is een maat 2). Op de eerste foto's was ik hem aan het passen. De laatste drie heb ik net thuis gemaakt. Hij is bij die foto's donkerder, omdat ik hem net in de creme heb gezet.

Mn soms nogal stresserige paardjes was er in ieder geval heel slaperig onder. Ze heeft zelfs vandaag weer een tölt laten zien in de round pen Haha! !!!! De afgelopen weken was het meer een ordinaire race partij Bloos .

Afbeelding

Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-BXLGIIIR.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-VKXBZGVD.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-RZO6DBOE.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-4XGQN4F8.jpg
Laatst bijgewerkt door Tanja op 16-08-08 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max. 2 foto's toegestaan, teveel omgezet in links.

Marlous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-08 15:24

Mooi hoor! En wat een stoer paard heb jij ! Staat hem super:) Heb je er ook al op gezeten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 19:33

Nou ze staat er anders niet zo stoer bij Tong uitsteken

Mn paardje is een Mangalarga Marchadores (braziliaans gangenpaard). Heb er nog niet mee gereden maar ben dit volgend weekend zeker van plan.

Marlous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 18:25

Heb eindelijk, na 5 maanden wachten, m'n zadel binnen! De kleuren zijn precies zoals op de foto (waar je 'm kon samenstellen zegmaar) En ik vind 'm superstoer =D

Afbeelding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:58

Aha was jij het , ik was even vergeten welke bokker er ook alweer achter die bestelling van Singlefooters zat , anders had ik je wel gemaild dat hij eraan zat te komen :j

Ik vond hem ook erg gaaf toen ik hem uitpakte , leuke kleur zo hoor !

Dat rozige en toch heel erg stoer , goed gekozen +:)+

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:17

Wauw! Wat een mooie zadels!! Jaloers! :D

Is dat roze met bruin Marlous?

Marlous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 19:24

Nee is zwart met roze!

Het was best wel een gok, aangezien de kleur op internet anders kon zijn dan in het echt. Maar het is supermooi :)

Alleen die inlages.. moeten die met de brede kant naar voren of naar achteren?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 19:59

Nou , als je kijkt naar de vorm van de inlagevakken in het dekje , dan spreekt het behoorlijk voor zich ;)

De grote ronding gaat achterin , het smalste stuk moet immers onder je dijbeen komen , voor een betere aansluiting met het paard :)

Marlous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 20:03

pmarena schreef:
Nou , als je kijkt naar de vorm van de inlagevakken in het dekje , dan spreekt het behoorlijk voor zich ;)

De grote ronding gaat achterin , het smalste stuk moet immers onder je dijbeen komen , voor een betere aansluiting met het paard :)

Oke thnx :o dacht al zoiets.

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 20:23

Denk dat zowel zwart als bruin heel mooi zal zijn met roze.
Érg mooi!

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 10:11

wat leuk..!! Wat zijn ong de kosten voor zo'n zadel :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 10:39

Een Cheyenne DryTex kost 299 euro , een leren Cheyenne kost 449 euro en een MyBarefoot Cheyenne zoals deze , die je zelf samen kunt stellen kost 549 euro. Deze zwart-roze is vanwege de knop dan nog 20 euro duurder , dus 569 euro.

Scheelt dus wel aanzienlijk met de goedkoopste versie , maargoed je hebt dan wel iets helemaal speciaal voor jou naar wens gemaakt , en het is harstikke leuk dat die mogelijkheid er nu is :)

Succubi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 10:41

Maar de DryTex waren toch sowieso goedkoper?
Je komt dan op 100,- tot 120,- euro aan meerkosten?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 10:53

Ja , vergeleken met de standaard leren versie is een MyBarefoot met dus eigen kleurkeuze , 100 euro duurder.

Wil je dan nog een knop erop dan wordt hij 120 euro duurder.

Voordeel is ook dat je meteen kunt kiezen of je een standaard maat pommel of knop in je zadel geleverd wilt krijgen , of een extra hoge of extra brede.

Dus daar kun je dan weer wat geld terugverdienen.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 13:01

wel erg leuk! ik zou het wel een x als extra er bij willen. Ga hem onthouden!! :j

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 13:05

dit is wel een leuke aktie van barefoot, gewoon van iedere kleur eentje aanklikken. Krijg je een leuk effect :j