[WN] iemand ervaring met de Rambo Quarter winterdeken?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Vera

iemand ervaring met de Rambo Quarter winterdeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 11:18

Ik moet een nieuwe winterdeken aanschaffen. Nu heb ik jaren een gewone staldeken gehad en buiten legde ik er een Pagony regendeken overheen.
Dat betekent elke dag deken op/deken af.
Ik ben een beetje aan het rondkijken en vraag mij af of iemand ervaring met de Rambo deken heeft.

Ik heb nu een Rambo vliegendeken en die bevalt echt super! Prachtige kwaliteit en mooie pasvorm.
Inmiddels weet ik ook dat je beter meer geld uit kunt geven in aanschaf maar dat je dan veel langer doet met de deken dan al die goedkope flutdekens die je soms in één seizoen 3x moet vervangen.

Iemand suggesties? Haha!

Funnygirl

Re: iemand ervaring met de Rambo Quarter winterdeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 11:57

Meld zich. Ik heb een quarter winter regen deken. Bevalt erg goed. Heb ook nog een andere waterdichte winter deken en deze wil nog wel eens verschuiven. Blijft wel op het paard maar hangt dan naar links of rechts. Heb een redelijk stevige quarter merrie.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 12:18

Ik heb een Rambo Quarter regendeken en een vliegendeken uit de Quarter Horse lijn. Geen winterdekens verder, maar wel twee normale Rambo winterdekens (200g en 420g meen ik). Allemaal echt topkwaliteit. De winterdekens van Rambo zijn lekker breed bij de borst, de Quarter Horse variant is nog ruimer. Voor mijn paard -die toch flink breed is- is de normale Rambo ook toereikend, dus ik denk ik meld het even, mocht je net een gunstig geprijsde normale Rambo tegenkomen..
De stof is extreem sterk, absoluut waterafstotend en van mooie ribstop gemaakt, zodat eventuele gaten niet verder uitscheuren. Ik heb in de 200g deken twee kleine gaatjes die er in de eerste winter in zijn gekomen, en die zijn vorig jaar absoluut niet verder gescheurd.

Finnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 15:10

Ik heb de normale Rambo 370grams. Deze heb ik nu zo'n 8 jaar. De enige deken die het al zo lang volhoudt! Elk ander merk is binnen een half jaar kapot, vanwege rolverslaving van mijn paard.. Haha! De deken is zijn naam en je geld meer dan waard!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 15:21

Ik heb voor pride alleen maar dekens van Everline, een duits merk en oerdegelijk. De borstsluiting is zeer ruim verstelbaar met clips en gespen dus heel handig voor brede borsten. Ik heb inmiddels een aantal dekens al 5 jaar in gebruik ofzo en die doen het nog steeds prima. Maar het zijn ook 1200D dekens dus vrij sterk.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 16:22

Ik heb net even gekeken maar ik denk dat ik hem ga shoppen in USA in september, Cornelie!
Dat scheelt € 40,= Haha!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 16:27

O, ik ga ook shoppen dan denk ik Haha!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 16:29

Hahahaha, zou toch raar zijn als jij iets anders ging doen Knipoog

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 16:44

Tja, heb nu 2 paarden ( Lachen ) dus moet er voor 2 geshopt worden natuurlijk.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 23:42

Nou dan is de keuze voor mij reeds gemaakt als ik dat zo lees. Binnenkort een Rambo QH aanschaffen Haha!

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:29

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-08 10:35

Ten eerste is dit niet WN-specifiek, ten tweede zijn er al heel veel topics over Rambo-dekens geweest, zie onder andere dit topic: [SV] Winterdekens

Hier dus een slotje.