Euroriding

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Soniador

Euroriding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 10:55

Wat zijn jullie bevindingen over dit merk?
En in welke prijsklasse ligt het?

aslo

Re: Euroriding

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 11:46

Mijn bevindingen? Niet zo positief, 2x een Euroriding gehad, beide malen ging het zadel 'aan de wandel'. Vwb zitcomfort wel erg fijn.

Soniador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 14:07

Niemand meer?

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 15:13

Ik vind ze heerlijk zitten, en de paarden die ik met een Euroriding heb gereden daarop lag het zadel prima. Ik wil voor mijn nieuwe pony ook een Euroriding, maar ze zijn nog wel redelijk aan de prijs geloof ik. Ik weet alleen dat je voor 800/900 euro een hele mooie tweedehandse heb en daar zou ik dan voor gaan Knipoog

Soniador

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 16:06

Ik ben van plan van een nieuwe te kopen en geen tweedehands Knipoog
Ik heb nu een vsz van kieffer.Maar wil dus heel graag een dressuurzadel.En omdat ik al veel goede dingen over eurorinding heb gehoord wilde ik me toch maar even verder informeren.Qua prijsklasse heb ik horen zeggen dat de Jade rond de 800 euro ligt en de diamant rond de 1300.De Titan en De luxor vind ik dan weer helemaal geweldig.Weet iemand wat daar de prijsklasse van is en hoe die zitten?

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 16:10

Eef heeft een euroriding zadel. Het eerste zadel heeft altijd perfect gelegen maar was na 10 jaar wel aan vervanging toe. Nu weer precies zo'n zelfde zadel, zelfde type alleen nieuwer model. Ben zeer tevreden. Alleen ik heb een VZ zadel. De zit vind ik echt heerlijk. Maar alles verschilt natuurlijk per paard en per persoon.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 16:36

Ik heb de Euroriding Luxor Ja
Maar die wordt niet meer gemaakt. De Anatomica lijkt er op, maar is niet hetzelfde.

Ik vind het een héérlijk zadel om dressuur mee te rijden! Het zit heerlijk zacht, blijf er heerlijk in zitten, super gewoon!
Maar voor enkel recreatief gebruik vind ik het te dwingend en daarom gaat de mijne (helaas) over een paar maanden weg.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-08 16:45

Ik heb vandaag zadels gekeken en ook Euroriding gezien, de Anatomic en de Titan vond ik heerlijk zitten, de rest vond ik helemaal niks
Meeste zadels liggen rond de 1000 euro.

Gimmick11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 20:16

Ik heb een Luxor, echt een superzadel.
Hiervoor had ik een KN symphony, maar die is heel plat in vergelijking met de Luxor.

Tamara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 20:20

Ik heb een Euroriding Diamant en vind het een super zadel! Ken veel mensen die dit met mij eens zijn.

Noortje_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 20:54

Ik heb ook een euroriding luxor, ben er heel tevreden over, zit fijn en zacht, heb het zadel nu 4 jaar en ziet er nog prima uit (wel goed bijgehouden natuurlijk), en blijft ook prima qua pashouding op mijn paard liggen.

viperlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 21:25

Ik heb een euroriding titan 2 ik ben er heel tevreden over je krijgt er een goede zit in en hij zit lekker zacht ligt op mijn paard goed ik zit er goed in dus Super! En vind de leerkwaliteit ook heel goed.

LinZZZZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-08 06:40

Wil je persee een Euroriding? Want het is natuurlijk maar net wat er op je paard past. Afgelopen week is de zadelmaker bij mij geweest en heb ik ermee gereden. Ze hebben van Euroriding zaldels van €800 maar ook van €1500 (de Diamant).
Toch ben ik niet voor de Euroriding gegaan. Ik heb nu een Sommer (goede Duitse zadels) ik denk dat deze qua kwaliteit nog beter zijn. Ik was €1300 incl. alles kwijt.