Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

benj schreef:Ik heb geen ervaring met de Decathlon dus net even op de site gekeken en vroeg me af of ze ook dressuurzadels verkopen die zag ik niet staan maar misschien weet iemand of ze die toch verkopen?

Er hingen overigens alleen witte rijbroeken toen ik ging kijken.... Was de Decathlon in Antwerpen naast de Metropolis (hadden nog tijd over voor de film begon dus lekker even snuffelen..) pol013 schreef:Inmiddels is bij ons de halve stal aan de rijbroek van 19,95 bij de Decathlon (hele zachte strech stof). Ik heb hem zelf nu een paar maanden en ben er helemaal weg van. Hij zit lekker en de kwaliteit overtreft de prijs. Kleur blijft netjes en hij pilt minimaal. Daarnaast 'flateert' hij iedereen die ik hem nu heb zien dragen.

Lenneke_ schreef:Het asortiment ruiterspullen is idd niet echt super uitgebreid, maar de meest gangbare spullen hebben ze wel en die zijn niet duur en van prima kwaliteit.

(Maar ivm mooiere verkocht
)
Super fijn, heb er lang plezier van gehad, maar werd er zelf te groot voor (Te lange benen
) Helaas... dus nu heeft vriendin er erg veel plezier van!