Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
nikkl schreef:stel dat het nou wel aan de bespiering licht.
word het zadel dan niet weer te krap?
Als ze weer wat meer bespierd word.
nikkl schreef:Vind het zo raar dat het in 1 keer veranderd.
Margreet schreef:nikkl schreef:Vind het zo raar dat het in 1 keer veranderd.
Zadel niet gevallen ofzo?
Echt van de een op de andere dag totaal anders liggen kan eigenlijk alleen maar als er iets stuk is....
Margreet schreef:Je kunt de boom niet van buitenaf controleren, daarvoor moet het zadel echt even open. Als je het echt zeker wilt weten tenminste, bij hele grote schade merk je het ook wel van buitenaf natuurlijk, maar een barst ofzo kan je zo heel goed missen. (been there, done that)

hoeft dit niet persé het geval te zijn.
Margreet schreef:Onze? bij mijn weten hebben wij niks gemeenschappelijk hoor...... Nou ja, LB.
)
nikkl schreef:maar ik heb er vorigd jaar een bij gehad, die vroeg alleen voor het komen al 45 euro?
En als ze er dan nog wat aan deden werd het 85 euro.
Ik heb het er wel voor over als ik dan weet dat het ook goed komt!
Maar heb geen zin om elk jaar 85 euro te betalen.
Ik heb ook wel gehoord dat je met je zadel ergens heen kan gaan en gewoon zeggen waar wat bij moet en dan vullen ze het gewoon bij.
Alleen dat lijkt mij niet echt goed?
.....
nikkl schreef:Tuurlijk heb ik er alles voor over om de rug van mijn paard goed te houden!
Maar moet alles tog wel zelf opbrengen![]()
En ik hoor ook verhalen van mensen die een keer een zadel kopen, het ook een paar jaar goed is!
Maar ik vond het gewoon zo vreemd dat het zadel opeens zo naar beneden zakt?
Misschien wist een hier de oorzaak er van.
Margreet schreef:Je kunt de boom niet van buitenaf controleren, daarvoor moet het zadel echt even open. Als je het echt zeker wilt weten tenminste, bij hele grote schade merk je het ook wel van buitenaf natuurlijk, maar een barst ofzo kan je zo heel goed missen. (been there, done that)