Outdoor winter- en vliegendeken Welsh A

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Elpharo

Outdoor winter- en vliegendeken Welsh A

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 21:53

Hoi allemaal,

Ik denk dat ik hier toch goed zit, zo niet, dan alvast excuses Lachen

Mijn Welsh A pony (1.15 m) vindt dat hij erg veel last heeft van stekebeesten als we gaan wandelen. Dus wil ik wel een vliegendekentje kopen, want het is ook wel vervelend. Nou heb ik bij de Divoza een dekentje (katoen) gezien voor 15 euro. Da's een leuke prijs. Het heeft iets grovere mazen. Weten jullie of dit werkt? En/of heeft iemand een ander merk dat in die hele kleine maten verkocht wordt?

En dan de volgende: Ik wil mijn pony dit jaar meer gaan laten doen de winter door. Hij kan nogal uit zijn dak gaan en raakt dan echt meer bezweet. Dus heb ik belsoten bij hem voor het eerst een dekenmodel te scheren (we hadden eerder al een racestreep aan de voorkant en hem een winterdeken op te gooien (blijft hij misschien ook nog eens een beetje schoon zodat we ook nog eens wat kunnen doen als ik dat wil Knipoog). Maar dan de vraag: wat is jullie ervaring met dit soort dekens. Ik heb een regendeken van Harry's Horse waar ik erg tevreden over ben, maar deze heeft hij niet heel vaak opgehad, alleen als het erg slecht weer werd.

De pony staat 's winters overigens 's nachts in een buitenbox...

Alvast bedankt!!
(Oh ja, ik weet dat veel mensen het onzin vinden, maar dat hoef ik niet te weten...Knipoog)