Opvullen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Fipper__

Opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-08 21:03

Hoi!

Ik heb een 2e hands zadel gepast. Dit zadel zit/ligt eigenlijk perfect op mijn paard.
Alleen wil ik het aan de voorkant van het zadel (onder je steun) wat laten opvullen.
De voor-bovenkant (waar het zadel op de schouders van het paard ligt) wil ik een klein beetje vulling weghalen, en aan de onderkant een klein beetje er juist bij. Als dit gebeurt is ligt hij helemaal goed.
Nu kan hij opzich ook alleen ben ik bang dat hij dat in de toekomst misschien last gaat opleveren bij mijn paard met het lopen (dus wil dat laten nakijken door een zadelmaker).

Nu vroeg ik me af: Weet iemand een goede zadelmaker in Noordholland (woon zelf bij a'dam in de buurt).
Als het kan hoop ik ook dat jullie eventueel een websiteadres erbij kunnen zetten, of als jullie het weten: wat de prijs voor dat (beetje) opvullen / checken is.

Ik hoef geen ooteman, daar heb ik alleeen maar slechte verhalen over gehoord én gelezen.
Ik heb ook al meerdere keren iets over Stubenitsky gehoord (positief).. Weet iemand hier misschien de prijs van?

Ik hoop op reactie!

Doeii,,

kadansjee

Re: Opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 14:40

Bij Huet kan je ze laten opvullen zit in Zeist of in Houten volgens mij, best te doen vanuit Amsterdam (ze hebben vroeger ook in Amsterdam gezeten)

Huet doet het heel erg goed

Aukelizzy

Re: Opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:43

Je kunt Chris Stubenitsky natuurlijk even bellen dan weet je direct wat het kost Knipoog .
Het ligt er ook aan of de hele vulling vervangen moet worden of dat het idd. een kleine aanpassing blijkt te zijn.