[WN] Bob Marshall laten taxeren?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Demian

Bob Marshall laten taxeren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-08 11:59

Wie weet waar ik mijn Bob Marshall boomloos westernzadel kan laten taxeren? Bij voorkeur omgeving Zaanstad, maar anders hoor ik het ook graag. Arthur’s heb ik al geprobeerd…

DubbelFun

Re: Bob Marshall laten taxeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 12:22

En wat vond die ervan??

Er zijn sowieso al weinig mensen die een zadel kunnen taxeren en een BM is nu helemaal een apart iets.
Het is dus maar net wat 'de gek er voor geeft'.

Demian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-08 14:14

Arthur's zei dat ik maar naar de winkel moest gaan waar ik 'm heb gekocht... Ik wil 'm verzekeren (omdat ik 'm naar stal wil meenemen), maar dat kan niet zonder aankoopbon of taxatierapport. En die heb ik dus niet.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 15:32

Heb je geen gewone WA-verzekering dan, want als je stal een afsluitbare ruimte heeft waar het zadel ligt dan is ie volgens mij gewoon mee verzekerd. Even je verzekeraar bellen.
Heb je hem cash betaald?? Anders heb je een overschrijving van je bank/giro en als je hem van iemand hebt overgenomen kan die ook een verkoopbonnetje schrijven. Hoeft heus niet zo officieel te zijn hoor.

Demian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-08 15:57

Ik heb helaas contant betaald en ik geloof dat het al 2 jaar geleden is... Ik ben bang dat m'n WA verzekering moeilijk gaat doen over de waarde als het gestolen wordt, zodat ik er op dat moment niks meer voor krijg.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 16:22

Maak fotoos(met datum) van je zadel dan kun je bewijzen in wat voor staat hij nu is. Lees de kleine lettertjes van je verzekering er op na.
Verzekeringen proberen natuurlijk altijd ergens onderuit te komen. Maar als er een goed slot op je zadelkast zit en de deur van de zadelkamer gaat ook 's nachts op slot dan ben je volgens mij gewoon verzekerd (kan per verzekering wel verschillen natuurlijk).

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-08 16:37

Ik heb ooit voor de verkoop een zadel laten taxeren door Horseman Outfitter, daar kreeg ik ook een bon van.

Demian

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 22:27

Bedankt voor de reacties. Ik ga een afspraak maken bij Horseman Outfitter als de zadelmaker terug is van vakantie Haha!