Mariannedeb rij nog steeds boomloos en dat ben ik ook van plan, maar een gewoon zadel om af en toe weer eens op de feiten gedrukt te worden waarom ik boomloos rij is ook wel eens goed.
En mijn boomloze zadel zit gewoon veels te zacht.
Eerste keer heb ik trouwens zonder sjabrak gereden en had toen een mooie glade afdruk. En te zien aan deze afdruk blijf de ruggengraad ook vrij. Ruggegraad is ook vrij als ik erop zit en kan er gewoon onderdoor kijken.
Maar het bizare is dat hij dus eigenlijk gewoon net zo fijn met dit zadel loop als met mijn boomloze. En dus ook gewoon met zijn neus over de grond kan draven.
Dit is trouwens een vzh met eronder een dressuursjabrak die ik ook nog eens extreem omhoog getrokken heb.
O ja en zit dus echt te twijfelen om van Rijs te laten komen die iets te gauw loop te snijden in het leer van een zadel. Van Rijs heeft ooit mijn dressuurzadel gedaan, maar vond het geen fijne ontdekking dat er sneetjes in het leer gemaakt waren om erbij of eruit te halen.
Of Tom van den Brink maar weet niet of hij deze kant op zou willen komen, want hij kom niet echt hier uit de omgeving. Maar heb hem ooit mijn oude lewa zadel opnieuw laten vullen en daar ben ik nog steeds zeer te spreken over.
Laatst bijgewerkt door Tanja op 05-08-08 16:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd. "O ja" = editknop!