Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ze reageerde goed, hoofdstel zat goed, release was goed, dus een tevreden klant
laura1986 schreef:Handig dat je het al besteld hebt.. (not)
Ik had het je graag af willen raden, maar ik zie het topic nu pas. Meer info per PB.
Hier ook iemand die het hoofdstel heeft gekocht zonder research te doen op bokt 
moet altijd wel lachen als ik de foto's zie van het hoofdstel op kleinere paardjes, dan hangen de gekruisde delen erg ver door, bij Kyra past het precies haha als ze ontspannen loopt dan zitten ze precies tegen het ringetje aan, maar dat is voldoende 
....je moet geod op blijven letten als je ermee rijdt of je hulpen duidelijk doorkomen zonder dat je moet gaan sjorren/trekken enzo...als je paard er geen last van heeft, gewoon doorrijden...die van mij had na 3x rijden geen zin meer om te luisteren omdat er dus toch nog teveel druk op bleef staan, en ik had f.R.A. bitloos met hetzelfde systeem waarvan de touwen wel een eind los hingen en daar reageerde ze wel goed op, vandaar instructrice erbij gehaald en bleek dus aan te kleine relaease te liggen. Ik rijd nu met een Libby's sidepull, gaat prima, de FRA was een geleend hoofdstel helaas
en moet een keer terug naar de eigenaar
en €74,00 voor een touwtjeshoofdstel is wel erg veel geld!
... Vanessa schreef:@ Feminski
Paste jouw hoofdstel niet bij je tinker of bij je KWPN?
Als het niet paste bij je kwpn dan kan ik het wel shaken namelijk....
).....zodra je half denkt dat ze ongehoorzaam is kan het dus ook daaraan liggen, maar misschien gaat het ook wel heel erg goed zo, het ene paard is het andere niet...
..plezier ermee!
Daf schreef:heb 'm binnen gekregen en heb er zaterdag gelijk een buitenrit mee gemaakt en ben er erg blij meeze reageerde goed, hoofdstel zat goed, release was goed, dus een tevreden klant
Daf schreef:@ Feminski: vind het ook allemaal erg moeilijk hoor, maar zoals het op mij overkwam was ze er rustiger onder dan met bit. Als ze dan te hard gaat en ik maak een ophouding dan werd ze heel erg onrustig met d'r hoofd en nu kwam ze terug en was minder onrustig, waardoor ik ook weer beter kon ontspannen. Ik zal het in iedergeval in de gaten houden

laura1986 schreef:´eigenlijk´ iedereen..
Ik vraag me wel af waarom ik er nu zo´n lechte ervaring mee heb, en verder niemand die hier reageert.