[WN] Hoe wassen pad zonder uitneembare vulling?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

AstraGirlie

Hoe wassen pad zonder uitneembare vulling?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 09:14

Mijn toklat pad gaat zo de wasmachine in, maar hoe kuisen/wassen jullie een dikke wollen pad zonder uitneembare vulling? Bloos
Ik vind hem nu echt een beetje te plakkerig en zwart worden onderaan, dus help me! Haha!

SusanW

Re: Hoe wassen pad zonder uitneembare vulling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 09:23

Met de hogedrukspuit! Worden ze goed schoon van. Het duurt wel even voor hij weer droog is!

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 09:24

Ja? dan wel niet op de JET zetten zeker? bedankt!

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 09:26

Ik zet hem eerst op zijn zachtst en dan merk je wel wat hij doet. Dan kun je hem altijd nog wat harder zetten. Sommige materialen vervormen gelijk als je hem heel hard zet, dus dat is een kwestie van een beetje proberen. Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 09:39

En mocht je geen hogedrukspuit hebben (want da's idd het handigst) gooi 'm dan gewoon in je bad of douchecabine (wel eerst met rubberen roskam zoveel mogelijk haar eruit rossen), doe er (vloeibaar) wasmiddel op, kleed je uit, zet de douche aan, en ga "wijntrappen". Werkt ook prima. Nadeel is wel dat je daarna met een zeiknatte en dus loodzware pad door je huis heen moet om 'm buiten over je tuinhek oid te gooien om uit te druppen en te drogen...

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 15:43

Sonja schreef:
Nadeel is wel dat je daarna met een zeiknatte en dus loodzware pad door je huis heen moet om 'm buiten over je tuinhek oid te gooien om uit te druppen en te drogen...

Pling Draag 'm in een vuilniszak naar buiten!